ovulatietest

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum. Ik ben 35 en wil graag zwnger worden. Ben nu een half jaar bezig met proberen. Vanwege hoge bloeddruk mocht inn het van de arts pas vanaf september 2004 proberen. Om de zaak wat te bespoedigen heb ik de latste twee maanden ovulatietesten gebruikt van clearblue. Ik heb echter met deze testen geen LH-piek kunnen zien.
De atreepjes bleven lichter dan de controle streep. Weet iemand hoe dit kan komen? alvast dank en succes iedereen.

Hoi,

Dat is raar zeg!! Heb je wel een regelmatige cyclus? Ik heb de CB ovulatietesten de afgelopen cyclus ook gebruikt en deze gaf wel een duidelijke dikke 2e streep aan (ik ben nu ook zwanger). Ik zou het toch even in de gaten houden en misschien even langs de gyn gaan of ze d.m.v. een echo kunnen zien of je een eisprong hebt.

Succes!

groetjes F

Hoi Daphne,

Ik gebruik ook sinds twee maanden ovulatie testen en afgelopen maandag kreeg ik op maandag 2 gelijke streepjes ( beteken positief ) en op dinsdag links donkerder dan de rechter ( ook positief ). Woensdag was de test weer nagatief. Dus alleen rechts een streepje.
Succes ermee hoor!
Liefs van Marie

Hoi Daphne
Ik vind het wat raar dat het niet goed werkt bij je. Nou ja, in het begin is het een beetje experimenteren natuurlijk, wanneer heb je just getest? Heb je een regelmatige cyclus?

hoi daphne,
ik ben ook net begonnen met testen, gister dacht ik een vaag streepje te zien, maar vandaag nx, ik snap er ook nx van, morgen maar weer proberen, want mrogen zou er een dikke vette streep moeten staan.
suc6

Ik gebruik al een half jaar ovulatietest en hij doet het altijd!! Misschien dat je niet op de juiste dagen test? Als het de volgende maand ook niet lukt dan zou ik inderdaad langs de dokter gaan om te controleren of je wel een eisprong hebt..

gr
M

Terug
Bovenaan