ovulatietest

A

Anoniem

Guest
ik wil jullie vragen over ovulatietest   hoe het werkt of die goed zijn ofzo
kan je precies je eisprong zien vi die ovulatietest ? heb geen ervaring mee wil wel ermee beginnen om te kijken of het wrkt of niet

Hoi Jantje

Ik ben zelf pas deze maand voor het eerst gaan testen met ClearBlue. Er zitten zeven stuks in de verpakking en als het goed is moet dit voldoende zijn om binnen je cyclus je ovulatie te bepalen. Op welke dag je start met testen is afhankelijk van je cyclusduur. Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen en ben op dag 9 gestart met testen. Dat heb ik iedere ochtend gedaan. Nou bleek ik vandaag pas een positieve test te hebben (dag 17!). Als het goed is vind de eisprong binnen 24-36 uur plaats na een positieve test, m.a.w. je bent het meest vruchtbaar op de dag van de positieve test en de dag erna.

Hopelijk heb je wat aan deze info: veel succes!!!!!!

Lfs, cee

Hoi Jantje

Ik ben zelf pas deze maand voor het eerst gaan testen met ClearBlue. Er zitten zeven stuks in de verpakking en als het goed is moet dit voldoende zijn om binnen je cyclus je ovulatie te bepalen. Op welke dag je start met testen is afhankelijk van je cyclusduur. Ik heb een regelmatige cyclus van 27 dagen en ben op dag 9 gestart met testen. Dat heb ik iedere ochtend gedaan. Nou bleek ik vandaag pas een positieve test te hebben (dag 17!). Als het goed is vind de eisprong binnen 24-36 uur plaats na een positieve test, m.a.w. je bent het meest vruchtbaar op de dag van de positieve test en de dag erna.

Hopelijk heb je wat aan deze info: veel succes!!!!!!

Lfs, cee

he he
ik heb ook die testen gedaan maar bij mij kwam er niks
uit en toen was ik het zat om ze elke x te kopen
dus ben ik er mee gekapt en dat waren testen van romed,
maar hoop dat het bij jou wel lukt want je weet het maar nooit.
maar dan weet je dat je niet de enigste bent als ze het niet doen
gr voetbalgek succes xx

Terug
Bovenaan