Ovulatietest?!

Ja, ikke. En zoals je net al ergens anders hebt gelezen heeft het bij mij gewerkt!!!
Ik gebruikte de testen van Matcare, te bestellen via internet. Ik heb hier ook gehoord van sensitest, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Tis heel handig. Als je weet hoe lang je cyclus is, kan je in de gebruiksaanwijzing zien vanaf wanneer je moet testen. De eerste maand 1x per dag. Mijn piek van LH zat precies tussen twee testen in, dus... te laat.
Afgelopen maand heb ik twee keer en soms zelfs drie keer per dag getest om 'm te 'snappen'. Tja... en dan klussen maar

Veel succes! Ik duim voor je.

ik heb ze ook 2 weken gebruikt.maar ik snapte er niks van.ik had positief,2 dagen later weer negatief en een week later weer positief.ik ben er mee opgehouden.maar sommige mensen hebben er idd baat bij.
groetjes kari

ik gebruik ze net een week ofzo dus nog niet veel ervaring mee!!!! tot nu toe gaat het goed maar ik hou me er niet strak aan als het dus nega is ga ik gewoon ook lekker klussen je weet maar nooit!! maar het schint betrouwbaarde te zijn dan tempen!!
kus

Dank jullie wel voor de reacties.

Woedel, nogmaals gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen dat het een super gevoel is maar dat het ook wel een beetje eng is...

Ik zal eens ff gaan kijken op internet. Ik heb al wel gezien dat er erg veel verschil is in de prijs. Ik heb ze gezien van 30 euro... Zouden die nou echt beter zijn??

Mich

Ik gebruik ovulady's die heb ik via het ziekenhuis gekregen, nou ja gekregen ik moest er wel 16euro voor betalen....Maar het was op aanraden van de fertiliteitsdokter...
Maar ze zijn wel goed, er zitten er 6 in de verpakking met 6 van die tuitjes en 6 van die bakjes waar je in moet plassen...

In ieder geval veel succes...

liefs Chahidaatje

Dank je Chahidaatje!
Maar was je al onder behandeling in het ziekenhuis of kun je ze ook 'gewoon' kopen.

Liefs Mich

Terug
Bovenaan