ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Wie is er nog meer zoals mij met ovulatietesten aan het testen?
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb nu al een aantal keren getest (8 keer) en heb er nog 2. Zou ik al weer nieuwe bestellen of....
ik ben benieuwd naar jullie mening.

veel liefs Wies

hee wies

ik gebruik ze ook, gewoon om te weten hoe wat waar en wanneer. lekker makkelijk en bij mij werken ze altijd. Ik gebruik die van clearblue met een lachend gezichtje als je je eitje krijgt. ook heel duidelijk. geen lachend gezicht is geen eisprong. deze week verwacht ik weer mijn eisprong dus ik begin morge met testen. ik kan het ook redelijk goed aan mijn cervixslijm zien dus das dubbele mazzel dan weet ik het helemaal zeker!!
zoalng jij je er goed bij voelt en er door krijgt is het prima toch??

veel succes en hopelijk is het snel raak voor je

knuffffff sweety

hoi wies ik ben ook al een tijdje bezig met ovutesten maar kom er nog niet echt wijs uit ook omdat ik een onregelmatige cyclus heb!!!!!! maar de laatste twee cyclussen allebei 31 dagen dus ik begon weer met testen op dag 13 met de digitale ovutest van clearblue en 7 dagen achter elkaar getest maar niks hoor ik helemaal down dacht alweer een lange cyclus en geen eisprong maar promt werd ik gisteren ongi dag 25 van mijn cyclus dus achteraf ben ik te laat begonnen met testen was ik nu begonnen op dag 10 of 11 dan had ik mijn eisprong kunnen testen!!!!!! maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen denk toch dat ik het nog een keertje erop waag en weer start met testen!!!!! succes wies en ik duim voor je!!!!!!! groetjes miranda

Hoi Miranda,

Ik ben ook erg onregelmatig. Afgelopen keer had ik geluk: ik meende mijn eisprong te voelen en heb meteen een ovulatietest gekocht maar was negatief. Ik ben blijven testen en had binnen een week mijn eisprong. Volgende keer (wat hopelijk nog een hele poos gaat duren - afwachten hè) neem ik de kortste cyclus van het afgelopen jaar en begin dan een paar dagen voor de vermoedelijke eisprong. Dan loop ik alleen het risico dat ik meerdere verpakkingen nodig heb.
Jij had geloof ik niet zo'n hele korte cyclus verwacht - ja, dan is het gewoon balen en opnieuw proberen in de volgende ronde.  

Heel veel succes allemaal en ik hoop dat jullie allemaal gauw een bol buikje mogen krijgen!!

groetjes,
Tess

Hallo Dames,

bedankt voor jullie reactie. Sweety waar koop je de clearblue gewoon via internet of...
ook ben ik eigenlijk wel benieuwd of iemand met matcare positief heeft getest. voor het zelfde geld werkt het helemaal niet. Nou ja ik ga zo maar weer testen, ik ben benieuwd.
jullie veel succes toegewenst, ik duim voor jullie.

veel liefs Wies

hoi wies

ja gewoon bij het kruidvat. je hebt ze die een strrpje geven \9 donkerder dan de vergelijkingsstreep, maar je hebt ze ook met een lachend gezichtje..heel duidelijk en leuk ook. ze zijn wel prijzig hoor namelijk 32 euro voor 7 stuks.. ieder voor zich natuurlijk. ik gebruik ze en ben er heel tevereden over. mischien dat iemand anders andere gebruikt die goedkoper zijn en ook goed. alleen dat geklooi met die streepjes vind ik persoonlijk niks. ik houd van duidelijkheid hahahaha

succes ermee hoor laat ff weten of ze ook voor jou goed werken mits je ze koopt??

liefs sweety

hoi sweety ik heb ook de digitale ovutest gebruikt van clearblue en was er ook heel evreden over en gemakkelijk in gebruik!!!!!!! ik vind ze persoonlijk gemakkelijker als die met die streepjes. ik had alleen de pech dat ik te laat ben begonnen met testen had ook niet verwacht dat ik nu een cyclus zou hebben van 25 dagen de keren ervoor 31 dagen nu maak ik me een beetje druk dat 25 dagen te kort is? maar normaal als je de pil neemt dan slik je drie weken de pil omgerekend 21 dagen en in die week wat komt wordt je ongi binnen 28 dagen zeg ik dit goed? dus hopelijk maak ik me nergens druk over en sorry voor mijn geklaag!!!!!!!! groetjes miranda

hoi miranda

wat balen dat je je ei net hebt gemist omdat je natuurlijk dacht dat je cyclus langer zou zijn..maar maak je niet druk hoor, als je ongi wordt heb je een eisprong gehad!! waarschijnlijk is je cyclus gewoon een keertje van slag niks aan de hand en erg normaal. iedere vrouw heeft wel een cuclus er tussen zsitten die totaal niet in het rijtje past hoor!! en een cyclus van 25 dagen is echt niet extreem ofzo. pas als hij korter als 22 dagen is en dat meerdere malen dan moet je je HA ff bellen. dit is bij jou niet het geval dus maak je maar geen zorgen hoor!!!
hopelijk test je de volgende keer op tijd je ei..kan dus zijn dat je meerdere testen nodig hebt, maar ja who cares??? hopelijk heb ik je zo beetje gerust gesteld!!!

veel succes in de volgende ronde hoor!! liefs sweety

Terug
Bovenaan