Ovulatietest?

A

Anoniem

Guest
Zijn er hier dames die wel eens een ovulatie test hebben gedaan? en zo ja heeft het geholpen?

Ik zag ze gister op internet staan, en het lijkt mij wel erg handig! Mijn man vindt het minder die wil eerst gewoon een aantal maanden klussen en als het dan niet lukt met van die testen aan de gang ( hij is bang dat het dan meteen raak is en hij dan niet meer mag klussen )

Hee!
Oh dat is t bij die mannen!!Haha!Die van mij zei ook; je moet gewoon geduld hebben!!Dat heb ik ook wel, maar ben gewoon erg benieuwd of ik t bij t goede eind heb, wanneer ik denk dat ik mn ei leg!!pok pok pok!!haha. En niet zo zeer dat ik meteen aan wil tellen. Ben in juli gestopt met pil en heb nu eerste cyclus van precies 28 dagen gehad.
Heb nu een clearblue ovu test gekocht. Vondt hem wel prijzig, maar heb eerst wat rond gelezen en kwam er vaak achter dat ze die t meest duidelijk vonden en je hoeft geen streepjes te vergelijken, maar komt een smiley als je vruchtbaar bent.
En waarom zou je wachten; je hebt dan wel een duidelijk beeld van wanneer je eisprong is, handig toch!
xxx ZuuS

Ik heb toevallig gisteren ook zo'n ovulatietest besteld.
In eerste instantie wou ik inderdaad afwachten en de natuur zijn gang laten gaan. We zijn nu net 1 maand gericht serieus aan het klussen, dus dacht dat het wel goed zou komen.

Het grappige is dat mijn man juist informeerde naar zo'n test! Hij wil het juist graag zeker weten en wil juist alles doen om het zo snel mogelijk 'raak' te laten zijn. We blijven natuurlijk wel klussen . Ik zie het ook meer als een soort extra bevestiging dat mijn eisprong er inderdaad is, naast wat ik altijd toch wel voel.

Terug
Bovenaan