ovulatietest +

A

Anoniem

Guest
Voor de tweede keer ben ik zwanger geworden met behulp van de ovulatie test.
Bij mijn dochtertje heb ik maar een maand met de test gedaan en was het meteen raak.
En nou heb ik weer maar 1 maand gedaan en het  is weer raak.
Misschien een tip voor jullie.
Weet natuurlijk niet of het bij iedereen zo snel gaat, maar je weet in ieder geval dat je op de goede dag klust!

Succes allemaal!!!!!

groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Had ik ook maar zoveel geluk met ovutesten... heb ze ook gebruikt en daarbij ook getempt, maar nu 3 rondes verder... nog nix...

Groetjes,

Tammy (ronde 8, nod 13 sept)

Hoi Tammy,
Wat rot voor je dat het zo lang duurt.
Ben je al naar de gyn.geweest?
In de bij sluiter van de ovi.test staat dat als je na 3 maanden niet zwanger bent,je naar de dokter moet gaan.Laat je anders eens onderzoeken,het hoeft niet altijd wat ernstigs te zijn.Heel veel succes!

gefeliciteerd meid met je zwangerschap!! veel geluk gewenst n een hele fijne zwangerschap!!!!

liefs sweety (bijna 12 w zw)

Bedankt voor jullie lieve felicitaties!!!!
Op dit moment weten alleen mijn ouders zussen en beste vriendinnen het.
Het valt me echt op dat iedereen thuis zo koeltjes reageert,zo van ze is 'alweer zwanger'
En mijn zussen (1 schoonzus)en een paar vriendinnen zijn al wat langer bezig om zwanger te worden,1 zelfs al 1,5 jaar bij de gyn.Vandaar misschien.
Maar het is niet leuk als ze zo koel doen terwijl ik zo blij ben.Maar ik snap het ook wel.

groetjes

niks van aan trekken, sommige zijn helaas zo., lekker van genieten tis een superwonder! heerlijk toch dat het zo snel gelukt is!!!

liefs sweety

He Natasja,

Heb je direct die ovutesten dan gebruikt, al in de 1e maand??

Van harte met je zwangerschap en wat fijn dat het gelijk gelukt is. Ik heb wel even een vraagje. Ik ben deze maand ook begonnen met ovulatie testen omdat ik dacht dat mijn eisprong laat in de cyclus  kwam maar, toen ik op dag 11 begon had ik een licht streepje dag 12 net zo donker als het teststreepje en dag 13 weer licht. Dus mijn cyclus is normaal maar, wanneer kun je dan het beste klussen. Want we hebben eigenlijk alleen maar geklust op dag 11 en dag 13.   (hmm hoezo ik ben er niet meer zo mee bezig ).

Liefs Linda

Terug
Bovenaan