ovulatietest

A

Anoniem

Guest
hoi,

hoe kom ik aan ovulatietesten? en als ik die heb gekocht hoe moet ik er dan mee beginnen 14 juni is mijn NOD dag dus wanneer moet ik er dan mee beginnen? ik ben trouwens al bezig hoor maar wil toch ovulatietesten gebruiken groetjes daphne

Hoi Daphne,

Je kan ovulatietesten in de winkel kopen, of bestellen via internet ( l10.nl)
In de gebruiksaanwijzing staat precies op welke dag van je cyclus je moet beginnen met testen.
Dat is afhankelijk van de duur van je cyclus.

Zelf heb ik door het gebruik van ovu-testen mijn ei gevonden.

Succes.

Groetjes Mickey

Hey hallo,

Ik heb ze ook voor het eerst besteld, en ik heb het gedaan via http://www.zwangerschapstest.nu/, en had ze binnen 2 dagen binnen. Maar weet nog niet precies hoe of wat. Ga ze voor het eerst gebruiken dus ik kan je verders nog geen uitleg geven. Moet ook nog even doorlezen hoe het precies werkt.
Sucses ermee.

Liefs S

Hoi!!

Ik heb ovulatietesten van Clearblue, kun je bij de drogist en apotheek halen. Het hangt van je cyclus af wanneer je ermee moet beginnen. Als je een cyclus van 28 dagen hebt, kun je het beste op dag 10 beginnen met testen. Achterop de verpakking en op de bijsluiter staat het ook heel duidelijk.
Ze zijn best prijzig, 7 testen voor €30,-. Met mijn onregelmatige cyclus tussen de 28 en 44 dagen heb ik eigenlijk 2 pakjes per maand nodig..... Maar ja, het is voor het goede doel zeg ik maar. Je kunt via internet ook aan goedkopere testen komen, via google en dan ovulatietest intypen, ergens bovenaan staat dan OVA. Heb ik ook geprobeerd, maar ik kon de betaling niet voor elkaar krijgen, dus daarom maar weer gewoon naar de ETOS geweest...

Succes,

Pink

kan ik ze niet gewoon bij de apotheek halen? groetjes daphne

Ja hoor, dat kan ook.
Ik heb ze alleen via internet besteld omdat die testen goedkoper zijn.

Terug
Bovenaan