Ovulatietest

<p>Vraagje </p><p>Ik heb de hele week een ovulatietest test gedaan hele week negatief vanmorgen 2 streepjes positief dus </p><p>Het ene streepje was wel heel minimaal iets lichter maar lijkt me dat die dan wel positief is? </p><p>Nu lees ik dat je deze testen niet met ochtend urine moet doen dit heb ik dus wel gedaan ? ik wist het niet </p><p>Klopt het dat dit niet mag</p><p> </p><p> </p>
 
In ochtendurine is de concentratie van het LH hormoon (het hormoon dat de ovulatietest meet) hoger, waardoor de test minder betrouwbaar is. Daarom is het beter om tussen 10.00-18.00u te testen. Maar als je de hele week met ochtendurine hebt getest en je ziet nu voor de eerste keer een streepje, dan denk ik wel dat je eisprong er aan zit te komen.
Ik zie dat je teststreep minder donker is dan de controlestreep, terwijl voor een echte knaltest de teststreep donkerder moet zijn. Ik denk dat je morgen of overmorgen wel die knaltest hebt!
 
Ik heb hem net ook even gedaan om te kijken en het is hetzelfde als vanmorgen
Als die morgen een echte knalstreep geeft 
Binnen hoeveel dagen moet je dan klussen? 
Heb er niet veel verstand van word mijn eerste zwangerschap 
 
Deze foto is van net
https://ibb.co/qR1GzvX
 
 
Die tweede test ziet er goed uit! Nog steeds denk ik dat hij morgen of overmorgen helemaal knal gaat zijn. Na de knaltest volgt 24-48 uur later de eisprong. Zaad overleeft het tot wel 5 dagen en heeft ook even nodig om het eitje te bereiken. Vanavond/morgenvroeg met elkaar het bed in duiken zou al goed moeten zijn! Eigenlijk heeft het zin tot aan je eisprong. Daarna niet meer, aangezien je ei 24 uur overleeft en zaad geloof ik ongeveer 12 uur nodig heeft om het ei te bereiken.
 
Oke top hebben het de hele week al gezellig vanavond ook nog even haha
Morgen gaat niet lukken heb avond dienst en als ik thuis kom slaapt vriend lief 
Dus dan vrijdag weer dan hopen dat het raak is
 
Moet je nou ook echt 10 min na de daad met je benen omhoog liggen ? Doe het tot nu toe wel 
Anders loopt alles er weer uit 
 
 
Je hoeft niet met je benen omhoog te liggen hoor. Ik deed wel ff op me rug blijven liggen dat in ieder geval niet na beneden stroomt maar als je je er prettiger bij voelt vooral doen.
 
Terug
Bovenaan