Ovulatietest

<p>Hoi, </p><p>ik ben nieuw hier. Ik probeer zwanger te raken van mijn 2e kindje. Bij mijn eerste heb ik hier geen Ovulatietest voor gebruikt en was ik met 8 maanden zwanger. Nu hoop ik dat het toch iets sneller lukt. <br /><br />nu heb ik de afgelopen week Ovulatietesten gebruikt van sensitest. Ik kan er alleen niet echt wijs uit wanneer nu mijn piek is geweest.</p><p>wel heb ik erge ovulatiepijn gehad wat na vanmiddag weg is gegaan. Dus vermoed dat ik mijn eisprong al heb gehad. Ik heb gisteren samen met mijn vriend nog goed geklust.. omdat ik denk dat dat mijn peildatum was.</p><p>kan iemand mij hier meer opheldering van geven?</p><p> </p><p>sanne </p>
 
Hi!

Allereerst, succes! Altijd spannend weer.
Zelf heb ik van clearblue de digitale uitgebreide ovulatie test geprobeerd. Super simpel en handig vind ik.
Deze test geeft al een aantal dagen van tevoren aan dat je piek (eisprong) eraan komt, dan door testen tot je piek er is, en dan lekker klussen en hopen dat het lukt.
Wel even handleiding van tevoren lezen, maar ik vind deze fijner af te lezen dan streepjes.
 
Waarom kon je de piek niet vinden? Had je meerdere positieve tests? Of juist geen enkele? En heb je ze wel telkens op hetzelfde moment van de dag gedaan en netjes vantevoren een paar uur minder gedronken? En ben je regelmatig ongesteld?

Ik vind zelf met normale ovulatietesten mijn piek ook niet, ik heb extra gevoelige nodig omdat ik gewoon minder LH aanmaak dan de meeste vrouwen (maar wel gewoon een eisprong), maar voor de meeste vrouwen zou zo'n test juist alleen extra verwarrend werken omdat ze daarmee te veel positief zouden testen.

Ik kan je foto trouwens niet zien, die kan je via een andere website uploaden en dan een de link naar de afbeelding hier plaatsen (denk aan imgur of photobucket oid). 
 
Terug
Bovenaan