Ovulatietest

Hoi!<br />Wij zijn vorige maand begonnen met proberen zwanger te raken van een klein wondertje.Ons eerste kindje is nu 22 maanden oud.<br />Vanmorgen heb ik een ovulatietest gedaan. Ik las in de gebruiksaanwijzing dat beide lijnen echt identiek aan elkaar moeten zijn voor een positieve uitslag. Klopt dit?<br />Kan iemand mij zeggen of deze positief is en wat dat precies inhoudt.<br />
 
Ik gebruik de digitale van clear blue. Zowel de roze als paarse variant al gebruikt. Bij mij waren de lijntjes bij het uitwerpen van de sticks niet perse identiek, maar ik zag wel dat hij echt positief was / eraan zat te komen. Ik voel mijn eisprong ook, maar gebruik ze puur voor het klussen ervoor en mijn geruststelling. 


als je naar het lijntje moet turen is hij naar mijn weten niet positief ;)
 
Ik gebruikte die van de action, ik had bijna nooit dat ie net zo donker was als het controle lijntje, maar op dag 1 van testen en dag 2 zag je wel duidelijk verschil
 
Ik gebruik die van de action. Tijdens mijn eisprong wordt het streepje heel donker. Wanneer niet mijn eisprong is, is het een vaag tot bijna geen streep. 
 
Terug
Bovenaan