ovulatietest

Hoi,

Ik zit te denken om een ovulatietest te gebruiken. Nu heb ik op www.zwangerschaptest Mat Care Ovulatietest Strip gezien. Deze zijn het goedkoopst. Heeft iemand ervaring met deze strips en het bestellen via internet. Of adviseren jullie iets anders. Ik weet namelijk niet wanneer mijn eisprong is. Temperaturen lijkt mij niets. Graag jullie reactie.

Alvast bedankt
Alice
 
Ik heb via zwangerschapstest.nl ovulatiestrips en testen gekocht. Uiteindelijk heb ik ze niet nodig gehad, want die maand werd ik zwanger! Ik moet zeggen dat dit bedrijf erg betrouwbaar is. je maakt het bedrag over en per ommegaande sturen ze je pakketje in een witte envelop. Goed geregeld dus.
 
Hai alice,

Ik vond zelf het probleem met de ovulatietest dat je kan blijven testen en dat het erg gevoelig is. Je bent behoorlijk wat geld kwijt. Vooral als je ook nog onregelmatig zou zijn. Ik heb zelf getempt, lijkt even omslachtig maar het hoort in no-time bij je ochtendritueel en je kan er heel goed uit opmaken wanneer je kan stoppen met klussen en of je het op de juiste tijd hebt gedaan. Verder geeft het goed inzicht in je cyclus en heb je deze info al voordat je evt.naar een gyn. moet..

Succes. Anna V. (7 mnd zwanger)
 
Hoi,

Ik heb eerst ovulatietesten gedaan, maar omdat het zo duur is, ben ik overgestapt op temperaturen! kVind het zelf een stukm betrouwbaarder, als je het tenminste iedere ochtend op hetzelfde tijdstip doet. Leg gewoon je temp op je nachtkastje, je papier erbij waar je het op schrijft en je vergeet het niet!
Vond de ovulatietesten wel verschillend. Soms kon ik wel mn eisprong eruit halen, maar soms ook helemaal niet, terwijl ik bij temperaturen iedere maand een eisprong kon meten en nu zwanger ben! (5 maand)

Succes ermee! Mar
 
Hoi Alice,
Ik heb ook ovulatietesten van Clearblue gebruikt, maar zonder resultaat. De maand waarin ik dacht 'ik sla een keer over' omdat het best kostbaar is werd ik zwanger!
Succes!
 
Terug
Bovenaan