Ovulatietest

Hallo allemaal,
Iedereen de beste wensen voor 2005.
Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil. Daarna een onregelmatige cyclus. Nog steeds trouwens. Het zit wel altijd tussen de 31 en 41 dagen in.
Ik doe nu sinds twee maandjes ook ovulatie testen.
Ik heb namelijk last van migraine tijdens de menstruatie en op die manier kan ik een beetje inschatten wanneer ik ongesteld moet worden en er rekening mee houden.
Wie heeft tips voor mij als je een onregelmatige cyclus hebt?
Of wie heeft advies voor me hoe ik het beste de ovulatie testen kan gebruiken?
Alle tips zijn welkom!
Liefs van Marie
 
hoi Marie,

Bij een ovulatietest zit een bijsluiter daarin staat precies hoe je test moet gebruiken en wanneer een andere tip kan ik je nietgeven, ik wens je wel succes.
Ik heb de ovulatietest bij www.zwangerschapstest.nl besteld wat een stuk goedkoper is dan in de winkel.

Groetjes Karin
 
hallo Marie,

ik heb de ovulatietesten van clearblue gebruikt na ruim een jaar proberen ik ben er mee begonnen op dag 11 en het bleek dat ik pas een eisprong had op dag 18 het was wel een dure maand maar ik ben nu al ruim 20 weken zwanger.
Dus heel veel succes.

Groetjes Monique
 
Hallo Marie,
Ik denk dat je dan wat meer ovulatie testjes nodig hebt, dat je b.v op dag 12 al begint tot misschien wel dag 26
uitgaande van je kortste en je langste cyclus.
Hoe zit dat met die migraine, wanneer krijg je die ? Ik had al heel lang geen aanval meer gehad, tot 3 dagen geleden. Nu ben ik hellaas net weer ongi geworden
Blijf in iedergeval nog een aantal dagen doorklussen, als je verwacht dat je ei al is geweest. Ik ben er dus pas achter gekomen dat mijn ei veel later komt dan ik verwacht had, dom he`?
Ik wens je heel veel succes..
 
Terug
Bovenaan