Ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Jullie zijn de gelukkigen die al zwanger zijn!
Ik ben t ook aan t proberen, maar tot nu toe nog niet gelukt en nu zat ik eraan te denken om ovulatietesten te kopen, omdat mn cyclus ook niet helemaal regelmatig is.
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk?
Ik hoor het graag!

Groetjes.

Hallo mammie V!

Vraag me af hoe lang je al bezig bent? Ik hoor vaak dat het beter is het eerste half jaar, het lekker op z'n beloop te laten! Gewoon niet te veel bij nadenken.. Als je al zo vroeg met allerlei dingen gaat beginnen is het elke keer zo'n teleurstelling als je weer ongesteld wordt. Ben je nou een half jaar bezig, dan kun je gaan kijken wanneer je ovuleert!
Sterkte ermee!

Groetjes Danielle

hoi,

ik heb zelf de ovulatietest gedaan van clear bleu.
en was ook altijd onregelmatig ongesteld en deze test heeft me geholpen om zwanger te raken.
we zijn nu onderhand 35 weken zwanger.
dus doen zo'ntest.
ik heb trouwens ook een maansteen gedragen.
die zorgt ervoor dat je menstruatie goed geregeld wordt.
het is misschien allemaal toeval maar ons heeft het geholpen.
ik vond zo'n ovulatietest toch ook wel heel spannend om te doen.
we waren op vakentie en toen de test positief was had ik mijn man dus gelukkig dicht bij de hand.  hihihhii

succes ermee
kus taz

Toen wij besloten dat het tijd werd voor gezinsuitbreiding heb ik gelijk de testen besteld.
Mijn man was namelijk zo enthousiast dat hij wel 3x op een dag sex wilde om te 'proberen',  een dag overslaan was misschien wel een gemiste kans!
Ik ben al vrij snel de testjes gaan gebruiken en zodoende konden we het wat rustiger aan doen (niet lachen!)
Ze zijn behoorlijk nauwkeurig. Als je test de goede uitslag geeft kun je binnen 20-48 uur je eisrpong verwachten. Echter niet elke LH piek gaat gepaard met een eisprong. Soms slaat het lichaam weleens een keer over, ook als je dus een LH piek hebt maar je hebt dan in elk geval wel een idee van je cyclus. Ik vond het erg leuk om te doen ook, gaf me een goed gevoel dat ik na 9 jaar pil slikken gewoon weer een cyclus had.
Ik heb de testen besteld bij www.l10.nl als je ze per 10 besteld (dat zou ik wel aanraden als je een onregelmatig cyclus hebt heb je er minstens 10 nodig) krijg je er 2 zwangerschapstesten gratis bij. (totaal iets van 15 euro)
Ik heb gewoon de goedkoopste genomen. Zien er wat primitief uit maar werken het zelfde als de dure die een chique plastick handvatje hebben...niet nodig.

Ik ben na  5 cycli zwanger geworden. Ik ben nu   8 weken zwanger..spannned!
groeten Elke

Hai,

Ook ik heb een aantal maanden een ovulatie test gebruikt, helaas zonder resultaat. Ik durfde op een gegeven moment niet een cyclus zonder te doen, was bang voor een gemiste kans. Vorig jaar sept/okt dacht ik, nu even een maandje overslaan. Ik vond mezelf een beetje paranoia worden. Wat denk je precies die cyclus was het raak. Zo zie je maar. Ik denk dat het komt als het de tijd is. Klinkt misschien een beetje zweverig maar daar geloof ik wel in. Dat bepaalde dingen voorbestemd zijn.

In ieder geval succes en hoop voor je dat het gauw raak is.

Groetjes Yetje.

Terug
Bovenaan