ovulatietest

Hello lady's,

waarschijnlijk een vraag die al veel vaker hier voorbij is gekomen maar toch nog maar een keer....wie van jullie gebruikt ovulatietesten en is daar tevreden over?
(misschien kan ik dit eigenlijk beter vragen op een zwangerenforum...)

alvast bedankt!

groetjes Bo

Hi Bo,

ik heb deze maand voor het eerst een ovulatie test gebruikt. Ik vind het wel handig. Wel duur: ongeveer 30 euro voor 7 teststaafjes. Dus als je een regelmatige cyclus hebt dan kun je een beetje inschatten en hoef je er niet zoveel te gebruiken. Het is zelfs een beetje spannend. Ik deed elke morgen als ik uit bed kwam een testje. Het is een soort zwangerschapstest, wachten tot er een tweede (duidelijke) streep verschijnt. Als een kind zo blij dat dat gebeurt, en dan kan je aan de klus.
Helaas, hebben wij juist in deze dagen niet geklust (moe, dronken van het voetbal "feest", etc). Maar goed, wel de dag ervoor. Dus wie weet. Ik ben nu in afwachting van mijn NOD. Maar die is pas 3 juli, dus dit zijn weer die lange wachtdagen.

Succes. En misschien kun je inderdaad op het zwangerenforum de echt positieve resultaten horen.

Groetjes,
Anne

Hoi Bo,

Ik gebruik sinds kort Persona en ik ben heel tevreden. Je kan door middel van urine-testjes kijken wanneer de eisprong plaatsvindt. Hij geeft dat 1 of 2 dagen van tevoren aan. Dus dat geeft veel duidelijkheid wanneer je eisprong precies is. Persona is niet goedkoop, 88 euro, de losse testje 13 euro en die moet je elke maand kopen. Maar het werkt wel!
Succes ermee!
Groetjes van Rosa

Terug
Bovenaan