ovulatietest

hallo mensen hier ben ik weer na even weg geweest te zijn, beetje depri van alle negatieve spanningen bij ons, zijn in de 14 maand weer ongi geworden, nu hebben we ovulatie test gehaald, heb nu 3 keer getest nog geen positief streepje.
ik word gek van alle zwangere mensen en mensen met baby`s/kinderen, we zijn afgelopen zondag naar apenheul geweest echt frusterend zoveel zwangere vrouwen!!! ik wil ook, we zijn er zo aan toe, elke keer die negatieve spiraal, die ons geen zwangerschap gunt!

Hoi Danielle,

met die ovulatietesten kan ik je weinig helpen, ik gebruik ze nog niet. moet eerlijk zijn dat ik er wel aan zit te denken, maar weet niet of de clomid die ik moet slikken hier invloed op heeft.

Snap wel helemaal wat je bedoelt, hoorde gister weer iemand die een "ongelukje" heeft gehad met haar vriendje en dus wel zwanger mag worden! tsss ongelukjes in deze tijd? ik trap er niet meer in, je weet verdorie toch hoe de vork in de steel zit?

Kan er soms ook niet zo goed meer tegen al die buiken en baby's om me heen. Maar laten we de moed hooghouden en toch positief in het leven blijven staan. Weet zeker dat het voor iedereen goedkomt!!

Liefs Sylvia

Lieve Danielle,
Welke testen gebruik je ? Ik heb ze een tijdlang gebruikt van L10 (bestellen via internet) maar ben daarmee gestopt omdat het zoveel stress opleverde. Uiteindelijk is ons afgelopen week bij een intakegesprek in Gent voor onze 2e IVF ook verteld dat ik helemaal niet op de 'normale' wijze zwanger kan worden dus al die moeite voor 'niets'
Bij mij werkten ze altijd wel goed, ik zal altijd 2 duidelijke strepen  , dan dus zsm klussen (fijn als dat moment om 1 uur 's middags is en je tot 6 uur moet werken...)
Ik moest soms wel een aantal dagen achter elkaar testen hoor, heb jij dat ook al gedaan ?
Succes ermee in ieder geval, ik hoop dat je nog een xtra streepje krijgt... en dan succes met klussen

Liefs, SunshineJo

quote: SunshineJo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 21:21:11'));

Lieve Danielle,
Welke testen gebruik je ? Ik heb ze een tijdlang gebruikt van L10 (bestellen via internet) maar ben daarmee gestopt omdat het zoveel stress opleverde. Uiteindelijk is ons afgelopen week bij een intakegesprek in Gent voor onze 2e IVF ook verteld dat ik helemaal niet op de 'normale' wijze zwanger kan worden dus al die moeite voor 'niets'
Bij mij werkten ze altijd wel goed, ik zal altijd 2 duidelijke strepen  , dan dus zsm klussen (fijn als dat moment om 1 uur 's middags is en je tot 6 uur moet werken...)
Ik moest soms wel een aantal dagen achter elkaar testen hoor, heb jij dat ook al gedaan ?
Succes ermee in ieder geval, ik hoop dat je nog een xtra streepje krijgt... en dan succes met klussen

Liefs, SunshineJo

hallo SunshineJo

gisterenavond hadden we een positieve ovulatietest (ook L10), na 3 keer testen dus dat is best snel, wij flink geklust gisterenavond, 2x zelfs, maar moeten we nu vanavond weer klussen?? en testen??

Terug
Bovenaan