Ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hey,

Gebruiken jullie ovulatietesten zoja, werkt het en welk merk?

Ik heb er nl niet zulke goede verhalen over gehoord...

Werkt het ook als je een onregelmatige cyclus hebt of moet je dan om de dag testen ofzo?

Sammie

Ik ben wel te spreken over ovu testen. heb ze 1 maand gebruikt en was gelijk zwanger.
Ik had ze bij www.sensitest.nl besteld, daar zijn ze te betalen. Als je een onregelmatige cyclus hebt lijkt het me juist handig, volgens mij moet je dan wel dagelijks testen, je zal dan ws alleen meer testen nodig hebben dan bij een regelmatige cyclus
succes

Hey,

Ik gebruikte ze van CB! erg duur maar heel duidelijk door een rondje of een smiley (als je eisprong er aan komt).
Geen gemuts met streepjes. Juist als je cyclus onregelmatig is zijn ze handig, maar als je meer pakjes nodig hebt word het een dure grap.
32 euro voor 7 dagen en om de dag testen is niet erg slim.

groetjes

ik heb ook de digitaal van clear blue gebruikt.
geeft idd gewoon duidelijk.wel duur maar je heb dan wel 7 testen.vooral als je onregelmatig bent.is dat geen gek idee.
daarna heb ik etos eigen merk gebruikt.maar daar zitten er maar 5 in.
succes
marjan

ik heb een regelmatige cyclus, alleen mij ei is zo wisselend! Heb afgelopen periode voor het eerst ovu testen gebruikt (kruidvat eigen merk) had twee doosjes gekocht want dan had ik er 10.. heb ze ook alle 10 nodig gehad, de 10e gaf pas dubbele streep!! Die middag geklust, nu maar afwachten ;-)

Eerst dacht ik dat ik ook in de goedkopere huismerken was getrapt maar uiteindelijk deden ze het dus wel gewoon!! (geduld is zooooo moeilijk)

gr Jon

Terug
Bovenaan