Ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik doe al een paar maanden ovulatietestjes. Ik heb steeds een cyclus van ongeveer 34 a 35 dagen.
Dit keer ook weer begonnen met testen op dag 20. Maar geen positieve uitslag, ik ben zo door gegaan tot 27 ( toen waren de testjes op)
Nu werd ik van het weekend toch ongesteld. En als ik 14 dagen terug reken moet ik dus een eisprong hebben gehad, maar dit kwam niet uit de ovulatie test. Jullie enig idee hoe dit kan?

als je het midden neemt van je cyclus zit je op dag 17 en dan kan je eisprong ook nog iets eerder of iets later komen,
misschien wat ruimer testen?
Weet het het niet zo heel precies hor.

Succes ermee,
groetjes mini

Hoi Mariekje,

Ik heb zelf slechte ervaringen met die testen. Als ik die dingen moet geloven had ik meerdere keren per cyclus een eisprong. En in het ziekenhuis bleek dat ik helemaal geen spontane eisprong had. De gyn vertelde toen ook dat die testen eigenlijk geen nut hadden. Je zou ook kunnen temperaturen. Dat is iets nauwkeuriger maar geeft ook geen garantie. Ik doe dat nu een half jaar maar heb er ook nog niet zoveel ervaring mee.

Succes,

Supertje

Hai,

De ovulatietesten werken bij mij eigenlijk altijd goed. Was bij onze eerste kindje ook daarmee gelukt.
Het temperaturen vond ik geen goed middel, dit heb ik lang gedaan maar had helemaal geen nut en bleek ook niet te kloppen.

ik raad aan om het na dag 11 al te doen, dan tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie. want ik werk ook met ovulatieTestjes, en ik merkte PRecies hetzelfde als bij jouw, en het klopt niet dat andere zeggen dat het 14 dagen later is, want het is bij elke vrouw anders, als je een Nod hebt van 4 dagen heb je ook een snellere eisprong, en als je een nod hebt van 7 dagen komt dat idd uit op 14 dagen, ik heb een nod van 4 a 5 dagen, erg kort dus.. Vandaar ook een eerdere Eisprong, hopelijk is het deze maand gelukt bij me! en ik hoop voor jouw ook het allerbeste.. Groetjes mamakim