Ovulatietest ???

Ik zag van de week weer de reclame op tv van die ovulatietest, wie is hier mee bekend en werkt dat ding ook echt goed?
Ik voel meestal mijn eisprong wel, maar nu na ruim 10 jaar wachten iedere keer wil ik toch eens zien of er iets anders is dat kan helpen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Heey meid,

toch nog maar niet gestart met IVF? Heb ze ook een tijdje gebruikt, maar dan die van de kruidvat en later van testjezelf.nl. (zijn een stuk goedkoper en net zo goed als de CB) De laatste ronde dat wij geprobeerd hebben, gaf ie duidelijk aan dat ik een eisprong zou krijgen en de volgende dag ging mijn temperatuur ook omhoog. Vind het vreselijk knap hoe je het volhoudt. Ik zou helemaal gek geworden zijn in die tijd. Ik hoop echt dat het nu eindelijk eens voor je mag gaan gebeuren.

Liefs Supertje

Hoi Supertje,

We hebben besloten om de ivf niet te doen, we kunnen dat niet aan zoveel dat daar bij komt kijken.
We hadden ook al aan adoptie gedacht, een hoop dingen ben ik het wel mee eens, maar om nou meer dan 10000 euro neer te leggen dat vinden we ook te.
Vandaag of morgen moet ik mijn eisprong weer hebben dus maar weer klussen.
Inwendig heb ik het al opgegeven.
Maar we wachten het wel weer af.
Dank je wel voor je berichtje.

Liefs pxdt44

Hoi

ik heb ze wel gebruikt, werken wel goed, maar zijn wel prijzig, je krijgt echt een smily te zien als het rond je eisprong zit.

Succes meid en ik zal voor je duimen

ik heb ze van sensitest gebruikt,
en ik kon er wel de eisprong mee vinden.
maar ze werden niet zo donker als in de beschrijving stond
Het voordeel is dat ze niet duur zijn.
Bij mijn zusje hielp het omdat ze geen idee had wanneer haar eisprong was.Ze was toen vrij snel zwanger.
Respect voor jou hoor,
al 10 jaar er mee bezig zijn.
Ben je wel bij de gyn geweest voor onderzoeken?
heel veel succes,
Fleur

Hallo Fleur,

Dan moet ik volgende maand ook maar eens zo een test halen.
Mijn man en ik zijn beide onderzocht en de gyn snapt er ook niets van dat zwangerschap uit blijft.
Ik heb afgelopen maand weer zoveel pijn gehad toen ik ongi. was, kon met momenten geeneens rechtop staan of liggen, het was niet te doen.
De laatste 2 maanden heb ik mijn eisprong niet gevoeld, vanochtend wel.
Maar ik weet bij voorbaat al dat het toch weer niet raak is.
Maar volgende maand maar eens zien met zo een test.
Bedankt voor je reactie.

Terug
Bovenaan