ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Ik ben deze ronde (7) begonnen met ovulatietesten en vandaag de eerste gedaan. Er kwam een duidelijke controlestreep en een lichte teststreep te voorschijn. Deze wordt steeds donkerder toch? En heeft het dan nu al zin om te klussen??? Want het is toch zo dat 24-48 uur na een donkere teststreep de ovulatie is, toch meiden? haha, veel vragen... Wat zijn jullie ervaringen met deze tests?
Liefs Chantal

hoi hoi!
Ik ga zelf ook aankomende cyclus beginnen met ovu testen!
Als het streepje net zo donker is als de controlestreep dan heb je je ei binnen 24- 36 uur.
Als het streepje lichter is, dan is ie wel in aankomst dus je kan zeker al wel klussen!!
SucSEKS hihi!

xx

volgens mij ben je nu gewoon vruchtbaar, immers sperma blijft 5 dagen leven dus succes!!

Wij hebben ze afgelopen weekend gebruikt.
Zondag hadden we 2 donkere strepen.
Dit was voor ons de eerste keer dat we ze hebben gebruikt. we hebben dus de maand om de dag geklust, en laatste keer was maandagochtend.

succes
wij verwachten onze nod 13 juli dus nog even afwachten, dit weekend is de innesteling

Hoi, lekker klussen, de ei zit er bijna aan te komen. De test wordt steeds donkerder. Indien deze (bijna) gelijk is, dan vind binnen 24-48 uur je eisprong plaats.
Probeer een dag langer te klussen. Stel je hebt zaterdag geklust en zondag een positieve test, klus dan ook nog de maandag.
Wij hebben de zaterdag geklust en hadden zondag een positieve test. We hebben die maandag niet meer geklust en zat mij later te bedenken dat dit wel beter was. Maar wij hadden gewoon even geen zin er in, dus ervoorgekozen het niet te doen. Maar had eigelijk wel gemoeten

x yvonne

Terug
Bovenaan