ovulatietesten en geen twee dezelfde strepen??

Hallo,
Ik hoop dat hier iemand me kan helpen.
Ben deze maand gestart met ovulatietesten (sinds september gestopt met de pil) en had deze maand niet 1x 2 even dikke strepen. Wat kan dat zeggen???
Begin steeds meer te denken dat ons eerste kindje een "gelukje" was, duurde ook ruim een jaar voor ik zwanger van hem was. We wilden graag de kindjes kort op elkaar, maar mocht ik nu zwanger zijn zit er ruim 2 jaar tussen, maar ja. Al zit er 5 jaar tussen, ik hoop echt dat er nog 1 komt.
Sorry als ik hiermee mensen kwets die (nog) geen kindje hebben, zo bedoel ik het echt niet.
Ik weet dat ik heel dankbaar moet zijn voor ons wondertje van nu anderhalf en dat ben ik ook zeker, maar een tweede zou het plaatje voor mij completer maken.
Succes allemaal

Hoi Mamaikke,

Ik heb die testen in het begin ook vaak gedaan en toen ik bij mijn gyn kwam, vertelde hij dat die testen geen enkele zin hebben. Bij mij varieerde ze nogal een waren er vaker in de maand 2 strepen te zien en soms helemaal geen. Al met al blijkt dat ik helemaal geen natuurlijke eisprong heb. (vroeger wel gehad), dus als je twijfelt zou ik even naar de huisarts gaan en eventueel om een doorverwijzing vragen. Je hoeft niet altijd al een jaar bezig te zijn om door verwezen te worden. Soms kunnen ze het met hormonen prima op gang helpen.

In ieder geval heel veel succes,

Groetjes Supertje

Hoi Mamaikke,

Bij mij kloppen de ovulatietesten (kruidvat) altijd. Ik weet dat omdat ik mijn eisprong altijd heel erg goed kan voelen. Alleen heb ik er nog geen baad bij gehad;-)

Het blijven wondertjes ook al heb je er al 1 en is er de wens voor een tweede en die blijft uit. Uit ervaring weet ik dat je niet te gefrustreerd moet raken op het eventuele groter wordende leeftijds verschil. Onze dochter wordt volgende week drie en zijn voor nummertje twee gegaan toen zij 1,5 was - we zijn nu 15 rondes verder en komen nu waarschijnlijk in aanmerking voor IUI. Ik geniet nu van wat we hebben en dat is elkaar, ons wondertjes, de lieve mensen om ons heen en het mooie weer.

Ik weet niet of dat jullie al bij de dokter of gyn waren geweest voordat jullie zwanger werden van jullie zoontje? Zo niet, als je het niet vertouwd moet je anders een om een doorverwijzing vragen.

Succes in ieder geval!

Liefs

Je moet de ovulatie Testjes van de Kruidvat Kopen, dat zijn er 5 voor 9,95,- (eigen merk) Wat Moeska hier boven mij ook gebruikt heeft, Die werkte bij mij ook Perfeckt! 11 Dagen na je eerste dag van je NOD beginnen met Testen, (omdat je eisprong ook een paar dagen eerder kan komen) bij mij kwam hij op de 11e dag, vandaag dat ik dat zeg, En dan Stoppen tot ze alle 5 Gebruikt zijn, Heb je bij die testjes 2 Dikke Strepen, en is de teststreep even dik als de controlle Streep, Dan heb je een eisprong! en als de volgende dag of die dag Daarop de testStreep Dunner is Dan de ControlleStreep, heb je ook nog een eisprong, maar Dan lichter! Sterkte Meid, hopelijk je voldoende Te hebben geholpen, met mijn eigen ervaringen.. Ik ben nu ook al een tijdje bezig met mijn 2e, Wil niet lukken! ik heb verklevingen. xxx mamakim

Terug
Bovenaan