ovulatietesten en Persona

Hoi Dames,

Vraagje: mijn cyclus is heel onregelmatig, het varieert van 28-38 dagen (ik heb ook endomeetriose). Zeer handig allemaal. Nu heb ik afgelopen week een Romed ovulatietest gebruikt 5 dagen, maar niks geen tweede streepje.. zo blijf ik bezig! Die dingen zijn hartstikke duur en ik gok maar wat.. Nu net een Persona-kit besteld in de hoop zo op termijn goedkoper uit te zijn.. heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt!

een koopzieke Maartje

Hoi Maartje,

Ik heb geen ervaring met Romed maar wel met de Clear-Blue ovulatietesten, ik moet zeggen dat ik het prettig vond (zitten 7 staafjes in een doosje) om te weten wanneer ik m'n ei had want ik heb ook een wisselende cyclus. Ook fijn dat je dan weet of het een lange of een korte maand zou zijn. Zit je niet al een week te vroeg in de zenuwen...Ik heb geen ervaring met de Persona-kit maar ben wel heel nieuwsgierig hoe die je zal bevallen. Houd je me op de hoogte? het is nogal een uitgave he!
Liefs Lill.

he Maartje,
ik kan je niet zo erg helpen, lastig zon wisselende cyclus. ik heb deze maand cb gebruikt en had er 2 nodig van de 7. t kan natuurlijk bij een verschil van 10 dagen dat je er ook 10 nodig hebt...maar in ieder geval werken de cb's volgens mij wel goed. en 7 is al weer meer dan 5. Is die persona-kit dat met die ' varens'?
of is dat weer iets anders? dat is iets met speeksel en misschien voor jou wel handig. dit kan je volgens mij op babybrabbel.nl kopen (als je toch bezig bent...)
succes! lis

Hallo daar.. Lis met alle respect, ik heb nu al een paar keer gelezen dat de speekseltesten die te koop zijn niet betrouwbaar zijn. zonde van het geld, koop voor dat geld het boek van Mariel Croon, Zwanger worden, daar vind je zo ontzettend veel info in. errug interesant. en prachtige foto's.
Maartje de persona kit is ook erg prijzig en de sticks die je nodig hebt ook... ik hoop dat je er baat bij hebt!
Liefs Lill.

Terug
Bovenaan