ovulatietesten en temperaturen

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij helpen hoe dit zit en wat moet ik nou geloven want ik weet het even niet. Ik ben verleden week Maandag de 16 Augustus begonnen met temperaturen de tijd is iedereen s'morgens 6:00 uur;
36,8= 16 augustus
36,7= 17 augustus
36,6= 18 augustus
37,0= 19 augustus
36,8= 20 augustus
36,5= 21 augustus
36,5= 22 augustus
36,7= 23 augustus
Ook ben ik tegelijk met de Ovulatietesten begonnen op Vrijdag 20 Augustus voor wanneer ik mij eisprong krijgt of heb. Nu was het zo Vrijdag 20 Augustus had ik 2 streepjes waar van de 1tje wat flauwtjes is. Zaterdag 21 Augustus zag je wat meer van die 2de streepje zitten. Zondag 22 Augustus waren het 2 dikken strepen tezien op die ovulatietest dus jullie begrijpen wel dat we flink aan het klussen zijn er geweest in het weekend want me eisprong was er. Maar nu is mijn vraag wat moet ik nu zelf aan houden van het temperaturen wat ik moet geloven of de ovulatietest wat goed tezien was mijn eisprong dit weekend. Wie helpt mij er even mee want ik weet het niet meer wat ik aan moet houden en geloven. Wel voel ik meer als 1 week steeds iets aan mijn onderbuik en zins Zondag 22 Augustus last van mijn borsten en ook steeds het gevoel dat ik moet spuigen dat is ook haast al een week zo. Dus dames help mijn even alsjeblieft want ik weet het even niet meer allemaal. Alvast hartstikken bedankt voor jullie medewerking en van de reactie dan. In afwachting van jullie dan.
groetjes van Brenda (36).

Hallo Brenda, even een vraagje aan je. Ik wil ook gaan temperaturen, maar wanneer moet je nu precies beginnen. Na je ongesteldheid?? Wat een gedoe zeg allemaal. Je moet er wat voor over hebben. Succes he!

Je begint op dag 1 van je cyclus met temperaturen tot en met de laatste dag zodat je een goed beeld krijgt van je cyclus. Meten doe je s'ochtends voordat je opstaat, rectaal. Als je een ovulatietest gebruikt en die die geeft 2 dikke strepen aan dan krijg je binnen 36 uur je eisprong. Na 1 a 2 dagen na je eisprong stijgt je temperatuur pas en die moet min 12 dagen hoog blijven. Dus Brenda, als je test de 22ste 2 dikke strepen aangeeft dan heb je waarschijnlijk vandaag je eisprong en gaat morgen pas je temperatuur ophoogt. En dat je last van je borsten hebt kan niet komen omdat je zwanger bent, dat lijkt me een beetje snel.
Succes

Terug
Bovenaan