ovulatietesten .... gek word ik ervan...

A

Anoniem

Guest
Echt ik wordt helemaal gestoord van die ovulatietesten.
vorige week donderdag Ben ik naar de gyneacoloog geweest voor controle. om te kijken of de cyste die ik 3 maand geleden had weg was. Hij zag een hele boel eitjes in wording in bijde eierstokken. Zag er goed uit.

Vrijdag zaterdag positief getest met die van het kruitvat. zondag negatief getest met die van het kruitvat. Zondag wat steekjes/ krampjes links onder in mijn buik. ik had nog een test liggen dus vanochten weer getest met die van het kruitvat en die was na gister negatief te zijn geweest knal maar dan ook knal positief. de test streep was echt veel donkerder dan het controle streepje.
HUH gister negatief en nu zo positief?!?
Dus op mn fietsje toch maar die dure dingen van clearbleu gekocht en jawel NEGATIEF...... PFFFF tist toch werkelijk om gek van te worden.
Sorry voor mijn geklaag, maar wordt er gewoon mega sjagerijnog (geen idee hoe je het schrijft) van.
Iemand een idee hoe dat kan?
Groetjes

Meid, dat geeft niet!! Ik heb namelijk precies hetzelfde!!! Om helemaal compleet geschift van te worden! Zie mijn topics....

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en zwanger bent! Wanneer is je NOD?

Liefs Lynn.

Als ik deze maand wel een normale cyclus heb dan is mijn NOD ongeveer 6/ 7 november. Maar ik ben nu al 5 keer ongesteld geworden in 3 maand tijd ongeveer. Dus ik hoop echt dat ik deze maand een normale cyclus heb aangezien er wel eitjes waren.
nou mag ik nog niet klagen na 3 maanden vind ik, maar het is zo super eritant.

Maar het is toch heel raar dat de ene test/ merk positief geeft en de ander negatief. Je koopt die dingen voor meer duidelijkheid, maar op deze manier heb je nog geen duidelijkheid.

Wanneer is jou NOD Lynn?

Mijn NOD is een beetje vaag deze ronde omdat ik afgelopen ronde overtijd was maar ik kan vanaf a.s maandag testen maar ik heb dus ook al vanaf 12 Okt positieve ovu-testen....met 2 dagen minder tussendoor. Om compleet gek van te worden maar goed nog ff afwachten dus......

Ik ga de volgende ronde (als die er komt...pfff.....ronde 15) stoppen met die ovu-testen want ik word er heel onzeker van.

Ik hoop dat je cyclus snel weer 'normaal' is en dat je snel een positieve zwangerschapstest in handen hebt!

Ik duim voor je! *******
Liefs Lynn

ronde 15 jemig! Ik ga heel hard duimen dat je maandag inplaats van een positieve ovulatietest een positieve zwangerschapstest in handen hebt!!

liefs

Terug
Bovenaan