Ovulatietesten, help!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben in oktober gestopt met de pil, heb de eerste ronde 60 dagen moeten wachten op mijn cyclus, de tweede keer 47 dagen en nu ben ik met de derde ronde bezig.
Vreemd, ik   heb de testen van matcare, eerst een streepje heel licht bijna niet te zien, dag erna niks meer en toen twee dagen later weer een licht streepje en toen weer weg en vandaag weer een licht streepje.Moet ik door blijven gaan met testen??
Ik zit nu op cyclusdag 21, het kan natuurlijk zijn dat mijn eisprong nog moet komen?
Ik heb gister wel overdag slijmerige/ draderige afscheiding gehad, dit heeft toch ook te maken met de eisprong?
Ik hoop dat er reacties komen, van   meiden die hier meer van weten en eventueel ervaring hebben.

Groetjes van Patries.

lieverd,

waarschijnlijk komt je eisprong nog. zeker als je langere cyclussen hebt, kan het ff duren voordat je een donkere streep hebt. nog ff volhouden maar en je zult zien dat ook jij een donkerdere streep hebt. krijg je deze niet, dan nog een maand doen, heb je nog nooit een donkere streep gehad, ff langs je HA, want kan zijn dat jou hormoon niet heel hoog is maar dat je wel een eisprong hebt maar gewoonweg geen donkere streep krijgt, hebben meerdere meiden hoor!! Maar eerst zou ik nog wel ff volhouden hoor!!

Laat ff weten wanneer je ei komt??succes hoor!

Liefs sweety

hoi,

ik snap je probleem.ik heb het zelfde meegemaakt.streepje geen vaag noem maar op.
nu heb ik he deze maande weer gebruikt niet mijn bedoeling eigenlijk.
ik had buikpijn en dacht ach laat ik het eens proberen.en ja gelijk 2 dikke strepen.heb me niet aan de handleiding gehouden.
ik heb me ei gehad nu afwachten ik heb nog niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn.

succes

yvon

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!erg fijn!
Weet je, ik ga inderdaad door, want wie weet komt mijn eisprong binnen nu en een paar dagen.
Ik vind het wel gek, had vandaag heel erg vaak steekjes links en rechts onderin mijn buik en mijn borsten zijn soms aan het gloeien en prikkelen een beetje.
Wat een gekke klachten he!
Wat het is weet ik niet, afwachten weer. Er zit niks anders op.

Groetjes Patries.

Hoi meiden,

Weet je, ik ga inderdaad door, want wie weet komt mijn eisprong binnen nu en een paar dagen.
Ik vind het wel gek, had vandaag heel erg vaak steekjes links en rechts onderin mijn buik en mijn borsten zijn soms aan het gloeien en prikkelen een beetje.

Groetjes Patries.

Hoi meiden,

Groetjes Patries.

Terug
Bovenaan