ovulatietesten?? hoe werkt dat en waar krijg je ze?

A

Anoniem

Guest
Kan iemand me wat meer vertellen over ovulatietesten? wat kosten ze?

alvast bedankt!

hoi,

die van clear blue kosten iets van 30 euro voor 7 testen.
maar je kan ze ook via www.zwangerschapstest.nu  kopen daar zijn ze een stuk goedkoper. die ga ik volgende keer proberen.
sommige vinden ze niet goed maar ik denk dat ze gewoon niet op het juiste moment hebben getest want weer anderen waren er tevreden over.
je moet geloof ik alleen niet die van romed kopen maar van mattcare.de goedkoopste zou ik gewoon doen krijg je er meteen 2 zwangerschapstests bij.

groetjes bri

oh dat is mooi.
Hoorde net van een vriendin dat er in duitsland anticonceptie is waarbij je elke dag moet plassen en als er groen licht komt mag je vrijen en bij rood niet want dan ben je vruchtbaar! nou dat kunnen we dan toch ook omgekeerd gebruiken! ze is nu ff vragen waar je dat krijgt!

ooh das wel handig een beetje netzoals de persona??

groetjes bri

Persona? ken ik niet! wacht ff ga ff opzoeken op internet...

Hi,

Ik gebruik deze maand voor het eerst de Persona.
Het is eigenlijk een anticonceptiemethode. Maar ook heel goed te gebruiken als je juist zwanger wilt worden. Want door middels van het plassen over een staafje (net als bij een zw.test) worden je vruchtbare dagen berekend.
De 1e maand moet je 16 x plassen, zodat het apparaat je een beetje leert kennen en de volgende maanden is 8 x plassen voldoende.
Een rood lampje geeft aan niet sexen, want zou je vruchtbaar kunnen zijn. In ons geval, dus wel sexen want we zouden vruchbaar kunnen zijn...hihihihi. Een groen lampje betekent je mag sexen, want zwanger wordt je nu toch niet. Als je ovulatie nadert, dan geeft het apparaatje zelfs een O aan.
Vanaf dag 6 is het lampje bij mij elke dag rood, dus wij klussen al heel wat af. Echter is de O nog niet geweest. Maar bij mijn cyclus weet je het maar nooit.

Succes met alles.

Liefs, Clau

Terug
Bovenaan