Ovulatietesten lopen niet op

<p>Hi iedereen, ik ben nu een week bezig met ovulatietesten. De hele week zijn de testen al heel licht. Sinds gister test ik 2x per dag, en gister waren beide testen ook heel iets donkerder. Ik verwacht bijna mijn eisprong en verwachtte dat er vandaag of morgen een positieve test zou komen. Helaas zijn de 2 testen van vandaag weer érg licht, vind ze zelfs lichter dan die testen van gister. Is dit 'normaal'? Kan de testen lichter worden en alsnog bijv morgen of wellicht overmorgen positief worden? </p>
 
Ja hoor! Het oplopen naar de LH piek is maar een heel korte periode. Best kans dat je nu gewoon bij toeval ieta geconcentreerdere urine hebt gehad oid, waardoor de test iets donkerder werd.
 
Zojuist weer een test gedaan, helaas weer negatief. Verwachtte eigenlijk vandaag (hooguit morgen dan misschien) een positieve test. Vanmiddag weer testen.
 
Ik plak deze test zo in mijn 'testjes' schrift en dan maak ik er een foto van, kunnen jullie meekijken :) 
 
Als ik straks ongesteld wordt, ga ik ook maar cb ovulatietestjes kopen voor volgende ronde! Wordt hier moedeloos van en mijn vriend heeft totaal geen vertrouwen in deze testjes, haha. 
 
Terug
Bovenaan