Ovulatietesten lopen wederom op?

<p>Hoi! Ik ben een beetje in de war. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, NOD is 22 augustus. Deze maand ovulatietesten gedaan omdat we vanaf maart al bezig zijn en om inzicht te krijgen. Afgelopen woensdag zou ik een eisprong moeten hebben. Als ik kijk naar de testen denk ik eerder dinsdag, al is de streep niet net zo donker als de tweede streep. Maar ik had die dag ook veel gedronken. Ben toch wezen doortesten en tot mijn verbazing loopt ie nu weer op? Ben een beetje in de war nu. Iemand hier ervaring mee? </p><p> </p><p>https://ibb.co/YX3cPRN</p>
 
Als ik je ovulatietesten zie dan is je piek nog niet geweest. Ik gok dat als je nog een paar dagen doortest je een knaller te pakken hebt..
 
https://www.mupload.nl/img/yp248s7in.jpeg
 
Ik weet niet of de link werkt.. hier zie je hoe mijn ovulatietesten opliepen en hoe de piek er uit zag.
 
Ik gebruik sinds deze maand voor het eerst deze testen. Lijkt dat je dinsdag idd de piek had. Die van vandaag is niet zo duidelijk als toen. Maar ik heb er niet veel verstand van want ik zit nu op dag 21 en heb nog geen duidelijke streep gezien. 
Wow die foto van die andere hier is wel heel duidelijk. Maar als je op de achterkant van die sensitest kijkt heb je die lichte testresultaten en zou je zeggen die dinsdag piek. 
Zou gewoon doortesten tot je menstruatie en dan ongeveer 14 dagen terugrekenen en zien welke dag het Dus echt was. Ben wel benieuwd. Moet je wel even laten weten. Ook als je nog een duidelijkere test resultaat krijgt dan weet ik wat ik kan verwachten haha. Als ik een ovulatie ooit nog krijg zal ik je laten weten hoe duidelijk mijn streepje is.  
 
Ik heb zelf de ovulatietesten van Clearblue gebruikt, die zijn veel duidelijker. En het klopt, ze zijn duurder maar kwa gebruik vind ik ze veel beter. Bij mij was het ook snel raak met de ovulatietesten van Clearblue. 
 
Je hebt je piek nog niet gevonden denk ik. Dit was mijn piek van 5 augustus, ook met de sensitest en de digitale clearblue. Ik zou nog even doortesten!
 
Terug
Bovenaan