A
Anoniem
Guest
Lieve allemaal,
De eerste keer dat ik met ovulatietesten werkte was 2 rondes terug.
Ik ben begonnen met de testjes van Romed.
Daarvan kan ik helaas niet zeggen of ze werken of niet omdat ze op waren voor ik een ov kon waarnemen.
Afgelopen ronde heb ik de (heel dure) testen van clear-blue gebruikt met als resultaat een heel duidelijk digitaal gezichtje toen ik ovuleerde.
Nu zou ik wel weer de goedkopere willen gebruiken, maar zowel bij Romed, Matcare en sensitest staat dat je geen (of door matcare 'afgeraden&apos
ochtendurine mag gebruiken.
Altijd op hetzelfde tijdstip moet testen en minstens 4 uur niet geplast hebt.
Dat is onmogelijk voor mij.. daarvoor ben ik veel te chaotisch.
De oplossing is dat je dus direct smorgens test met ochtend urine.
Zijn er onder u dames die dat met een van de bovenstaande testen toch gedaan hebben en een goed resultaat zagen?
Dus wel met de strips testen maar dan tegen de regels in toch smorgens vroeg?
Ik weet dat ze van clearblue duur zijn, maar als mij dat een stukje meer zekerheid en rust geeft en het anders gewoon niet werkt dan moet dat maar..
Maar goed, ik zou dus liever ook de goedkopere gebruiken..
Wie heeft raad.
Liefs Julia
De eerste keer dat ik met ovulatietesten werkte was 2 rondes terug.
Ik ben begonnen met de testjes van Romed.
Daarvan kan ik helaas niet zeggen of ze werken of niet omdat ze op waren voor ik een ov kon waarnemen.
Afgelopen ronde heb ik de (heel dure) testen van clear-blue gebruikt met als resultaat een heel duidelijk digitaal gezichtje toen ik ovuleerde.
Nu zou ik wel weer de goedkopere willen gebruiken, maar zowel bij Romed, Matcare en sensitest staat dat je geen (of door matcare 'afgeraden&apos
Altijd op hetzelfde tijdstip moet testen en minstens 4 uur niet geplast hebt.
Dat is onmogelijk voor mij.. daarvoor ben ik veel te chaotisch.
De oplossing is dat je dus direct smorgens test met ochtend urine.
Zijn er onder u dames die dat met een van de bovenstaande testen toch gedaan hebben en een goed resultaat zagen?
Dus wel met de strips testen maar dan tegen de regels in toch smorgens vroeg?
Ik weet dat ze van clearblue duur zijn, maar als mij dat een stukje meer zekerheid en rust geeft en het anders gewoon niet werkt dan moet dat maar..
Maar goed, ik zou dus liever ook de goedkopere gebruiken..
Wie heeft raad.
Liefs Julia