ovulatietesten of de persona?

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij een tip geven wat  beter en effectiever in gebruik is de ovulatietest van Clearblue of zo'n Persona? De persona is nogal duur maar als iemand er goede ervaringen mee heeft hoor ik het graag?

bedankt Syllie

Hi,

Ik vertelde een vriendin van me dat het nu wel wat langer duurt met zwanger worden als de 1e keer.
Ook zij heeft dit gehad en vertelde me over de Persona. Een vriendin van haar heeft haar Persona aanbevolen en zij heeft hem dus aangeschaft. Je raad het nooit meteen de 1e ronde (met de Persona, ronde 8 in totaal geloof ik) en het was raak. Geweldig.
Ik heb nu dus ook de Persona in huis en wacht op mijn volgende cyclus. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik hem niet nodig heb, maar anders een goed middel van achter de hand.
Inmiddels zitten wij in ronde 9. En jij?

Succes met alles.

Liefs, Clau

Hoi Clau!

Wij zijn net ronde 7 in gegaan. Ik was 3 dagen overtijd maar helaas gister toch ongi geworden.... Ik denk dat ik dan toch maar een persona ga aanschaffen, wel duur, maar als het helpt maakt me dat niks uit. Op welke dag in je cyclus moet je ermee beginnen?
Ik hoop voor jou dat je hem niet nodig hebt! Ik zal voor je duimen.
Heb je nog een tip waar ik de persona het beste kan aanschaffen? Apotheek?

liefs Syllie

Hi syllie,

Het is toch elke keer weer een teleurstelling die rode duivels, toch? Je hoopt toch altijd stiekem dat het deze maand raak zou zijn.
Ik kan het aantal zw.testen al niet meer op 1 hand tellen. Echte regelmaat heb ik niet, vandaar dat de Persona uitkomst zal bieden.

Eén tip heb ik wel, bestel de Persona via internet bij www.premomshop.nl
Is daar 10 euro goedkoper (met verzendkosten erbij) als in de winkel (Etos, DA of apotheek). Meestal moeten ze hem wel bestellen, omdat ze hem niet op voorraad hebben, dus dat duurt dan weer een paar dagen. Via internet duurt het natuurlijk ook een paar dagen tot een week.

Vanaf dag 1 in je cyclus moet je de Persona gebruiken. Eventueel kan je hem tot dag 5 zelf instellen. Aangezien je op dag 6 altijd moet plassen kan je niet later beginnen.

Hou me op de hoogte.

Liefs, Clau

hi meiden,

Ik reageer op een oud berichtje van jullie over het gebruik van de persona. Ik wilde namelijk graag wat ervaringen horen van meiden die met de persona zwanger zijn geworden. Maar ik vond dus alleen jullie berichtjes van een paar maanden terug. Ik zag op de NOD lijst dat Clou30 nu zwanger is, joepie, gefeliciteerd meid, wat fijn! Klopt het dat je na gebruik van de persona binnen 3 maanden zwanger was? Ik zit nu in ronde 8 en dit is de tweede ronde dat ik met persona ben begonnen. Bij mij nlijkt dat m'n ovulatie pas veel later is dan ik steeds dacht dus verkeerd gemikt bij het klussen! Heb nu dus veel hoop dat het snel zal lukken... Wil het zooooo graag!
Ik hoor graag van meiden met ervaring met de persona...

Clou, geniet van je zwangerschap!

Groetjes sprookje

Terug
Bovenaan