ovulatietesten :S

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

volgens mij heb ik al wel eens eerder de vraag gesteld of er iemand ervaringen met ovu-testen heeft..
Ik word namenlijk helemaal gek van die dingen, maar blijf ze toch gebruiken:S
Ik heb die van matcare, ik heb tot nu toe nog steeds geen duidelijkheid, de ene dag is de test streep donker/lichter dan de andere dag.
Ik test elke dag op hetzelfde tijdstip.
Volgens de berekeningen zou mijn eisprong ook pas rond de 10 zijn, dus een echte positieve test zou nog kunnen komen.
Heb sinds gisteren wel eiwitachtige (draadjes trekken, srry voor de onsmakelijke details) afscheiding. Dus denk dat mij eisprong er wel is, of aan zit te komen.

Maar ook vorige maand heb ik niet echt een duidelijke positieve test gehad.
Heb ook al ovu-testen van sensitest en kv geprobeert, maar ook daarbij hetzelfde verhaal..

Lang verhaal, hoop dat iemand er ervaringen mee heeft en mijn onzekerheid wat weg kan nemen...

Liefs

Vervelend voor je! Ik heb geen ervaringen met de testen van matcare,kv en sensitest sorry.

Ik gebruik ze van testjezelf.nu en deze hebben wel duidelijke testuitslagen gegeven (nu al paar keer gebruikt en alle keren op de te verwachten dagen een positieve test). Misschien deze eens proberen?
Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

Liefs Lisette

mijn ervaring met zwanger worden is eigenlijk meer dat je toch echt elke 3 dagen moet klutsen met je vent om een zwangerschap raak te krijgen
aangezien de man zijn kwakje zo een 3 dagen in het vrouwelijk lichaam blijft is het bij mijn weten elke 3 dagen actief zijn met elkaar beter dan een staafje waar je niks van snapt

ik heb dit ook gelezen op een site
waar duidelijk bij stond dat als je elke 3 dagen sex hebt je dan zeker binnen een half jaar een zwangerschap moet hebben
in verband met de zwemmers die in die drie dagen dan een rijp eitje moet hebben gevonden of niet

die ovulatie testen vond ik zelf nooit iets dus heb ik alle info eens opgezocht op internet over waarneer en hoe en wat met mannen en vrouwen

ieder zijn eigen ding maar voor mij is het toch leuker elke drie dagen dat ene dan elke keer op een staafje te kijken

kusjes

Ik raad je aan om de ovulatietesten van Clearblue te gebruiken. Hier krijg je tijdens je vruchtbare dagen een smile te zien en op je niet vruchtbare dagen geen smile. Duidelijker kun je het niet krijgen! Ze zijn wel een stuk duurder, maar die onduidelijkheid heb je dan niet!
Wij hebben deze test één keer gebruik en ik was meteen zwanger!
Aanrader dus!

Hmmm, ik begrijp je twijfel en frustratie. Ik heb zelf zojuist een teststrip van Predictor in de prullebak gegooid met in mijn hoofd één groot vraagteken.

Ik zou zweren dat het eergisteren positief was.... gisteren negatief... maar vandaag weer positief... Snap het niet?! Dan dus maar iedere dag aan de slag. Weet best dat zaadjes meerdere dagen overleven, maar toch.

Kortom: Vraag me af of Predictor je onzekerheid gaat wegnemen. Tip van FA om Clearblue met het gezichtje aan te schaffen klinkt goed.

Succes!!

Terug
Bovenaan