ovulatietesten sensitest

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de ovulatietesten van het merk sensitest?
Ik heb nu 4 dagen achter elkaar getest, en de de ene dag is donker dan de andere dag, snap er nu niks meer van. Zou toch elke dag wat donkerder moeten worden naar mate de eisprong nadert??
of kan dit schommelen?
weet zo toch nooit zeker wanneer mijn eisprong is..

Op de beschrijving staat dat het positief is (dus dat de eisprong binnen 24 uur is) als de test streep even donker of donkerder is als de controle streep.
Heb dit tot nu toe nog steeds niet gehad..

Iemand ervaring, of betere ervaringen met een ander merk??ik hoor het graag!

Liefs Tamara

Hoi Tamara,

Ik heb alleen ervaring met de ovulatietesten van testjezelf.nu
Deze hebben mij wel duidelijkeid gegeven. Ik weet dat er meer mensen zijn die niet altijd even duidelijke testen hebben, helaas.

De test moet inderdaad net zo donker of donkerder zijn als de controle streep. De concentratie van de urine en wisselende tijdstippen van testen kan invloed hebben op de kleur.

Test zoveel mogelijk op vaste tijdstippen (niet met octendurine). Aangezien ik onregelmatige diensten heb test ik rond 14.30 (kan net voor mijn vroege dienst en met een late dienst ben ik een half uur later).

Hoop dat je hier wat aan hebt. Suc6
Liefs

De kleur kna wat schommelen als je de ene dag veel meer drinkt dan de andere dag, maar over het algemeen moet de kleur idd wat oplopen qua donkerheid van kleur.
Ik heb meestal 2 dagen een licht kleurtje en de derde dag een donkere kleur. Daarna is de kleur weer een dagje heelerg licht en daarna helemaal verdwenen!

Zelf gebruik ik detesten van matcare, de dipstrips. Ik ben hier erg tevreden over!

Succes!

Liefs Daisy

Ik heb ook een keer de testen van sensitest gebruikt en vind ze heel onduidelijk!
Ook een vaag verhaal dag de streep duidelijker moet zijn dan de dag ervoor. En zelfs het advies om het 2x op een dag te gebruiken. Ik vond het niks!

Die van clearblue zijn wel duurder, maar erg makkelijk. Een :) als je vruchtbaar bent en anders niets. Kan niet missen!
Ik heb ze maar 2 dagen hoeven gebruiken en was gelijk zwanger! Toen helaas wel mis gegaan, maar het werkte wel!

Terug
Bovenaan