<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben al maanden aan het temperaturen en maak gebruik van ovulatietesten. Daarnaast klussen wij om de dag van ongesteld - ongesteld. Ik heb een cyclus van 31/32 dagen met een eisprong op dag 18/19. </p><p>Het zwanger worden lukt maar niet. Twee maanden geleden had ik een heel licht streepje voor nod. Het streepje bleef licht en uiteindelijk werd ik ongesteld op NOD. </p><p>Ik vind het zeer frustrerend. Wij letten beide op onze voeding en het voelt alsof zwanger worden een obsessie is geworden. Temperaturen, ovulatietestjes en vervolgens ongeveer 10 DPO begin ik met de zwangerschaptesten. Ik voel elk klein dingetje (buikpijn, steken etc.), maar ik kan het maar niet loslaten. Ik leef al meer dan 7 maanden als een zwangere vrouw. Deze maand heb ik het een beetje losgelaten (lijkt het). Heb wijntjes op, lekker sushi gaan eten etc. maar nu voel ik mij zoooo schuldig alsof de kans dat ik deze maand zwanger zou kunnen zijn met 100% is afgenomen. Mijn eisprong is volgende week
</p><p>Wie kan mij vertellen hoe ik hiermee om moet gaan? Iedere keer wanneer ik ongesteld word, ben ik teleurgesteld en blijf er dagen om janken. </p>