Ovulatietesten van de Action

<p>Hallo dames!</p><p>Ik wil deze ronde voor het eerst met ovulatie testen gaan werken.</p><p>Zijn die van de action betrouwbaar?</p><p>Het is pas onze 2e ronde. Net 2 maanden gestopt met pil. Mijn eerste menstruatie na pil was op dag 33.</p><p>Als dat nu weer zou zijn, zou 6 dec eisprong zijn.</p><p>Wanneer nu testen?</p><p>Volgens de bijsluiter 2 dec?</p><p>Ik dacht 1, 2 en 4 dec te klussen. En evt 7 en/of 8.</p><p>Hoop dat jullie me wijze raad kunnen geven.</p><p>Groetjes!</p>
 
Ik heb ze afgelopen maand gebruikt en bij de 9e dag een knaltest. En ben nu zwanger ?. Ik was in t begin sceptisch maar ze zijn goed, zeker voor de prijs. Vond die van kruidvat ook fijn..
 
Bij mij werkten de testen van action heel goed! Ik had altijd duidelijke ovulatie testen en die klopten ook... ik moest namelijk altijd een week later bloedprikken om te checken of ik inderdaad een eisprong had gehad. De testen hebben er nooit naast gezeten.
 
Bij mij, met PCOS ook steeds goed (ze zeggen dat je met pcos minder knal testen kan hebben en daardoor moeilijker af te lezen maar toch goed).. ik weet het ook zeker omdat ik moest bloedprikken steeds..
Zwangerschap testen trouwens ook.. heb er veel gedaan omdat ik soms een cyclus had van 60 (32 is gemiddeld) en wilde weten of dat dat van de pcos was of van een zwangerschap.. ben ze erg dankbaar want al die ziekenhuisbezoeken (soms 3 in de week) kosten ook best veel geld (parkeergeld,benzine,eigen bijdrage,Ovulatie testen,zwangerschapstesten etc. .... 2 jaar geprobeerd dus telde best op..) vind het dus heel fijn dat ze deze testen verkopen..
Nu een dochtertje van bijna 8 maanden!
Succes en hopen dat je wens gauw uit mag komen..
 
Ik weet het nog niet zo goed met die action ovulatietesten.... Vorig weekend een licht streepje, sinds dinsdag is mijn hartslag in rust echt omhoog geschoten (nog nooit zo hoog geweest als afgelopen dagen en nog steeds). Afgelopen dagen geen streepje, maar had gisteren wel weer een streep waarvan ik dacht misschien is deze wel duidelijker dan vorig weekend.
Ik wist ook niet wanneer te starten, dus ben al bezig sinds cd9, en zit inmiddels op cd21. Maar ja ze zijn niet zo duur dat scheelt.
We hebben deze week, sinds vorig weekend wel flink geklust dus hopelijk pakt dat positief uit.. En anders hoop ik uit mijn menstruatie af te leiden welk streepje nou dus inderdaad kloppend was.
Maar ja ik hoop echt zo hard dat het deze maand gewoon is gelukt!!
Ronde 3 voor ons trouwens. 
 
Terug
Bovenaan