Ovulatietesten vraag

<p>Hi dames, </p><p>Deze maand voor het eerst begonnen met ovulatie testen en teunisbloemolie ivm een lange wisselende cyclus. 8 Februari is mijn ongesteldheid begonnen. 3 dagen geleden ben ik begonnen met ovulatie testen van 2besure. Mijn cyclus van het afgelopen jaar heeft gevarieerd tussen de 35 en 45 dagen ongeveer. Dus ik dacht nou ik hoef niet direct te beginnen want ik verwacht een lange cyclus dus dan heb ik genoeg tijd om hem in kaart te brengen. Nu is de ovulatie test van 17 feb het donkerst en loopt hij sindsdien ook af. Heb ik dezd maand mijn eisprong gemist? (Deze was dan wel heeel erg vroeg) Of wisselt dit door de maand heen? Ik heb de curves gegoogeled maar die geven me niet echt duidelijkheid? Heeft iemand hier ervaring mee? </p>
 
De teunisbloemolie kan ervoor zorgen dat je cyclus weer normaal wordt dus in jou geval korter. Dan is er een kans dat je je ovulatie gemist hebt. Ik had ook altijd lange cyclussen en toen ik teunisbloemolie ging gebruiken waren ze ineens een stuk korter en had ik al rond dag 13-15 m'n ovulatie, terwijl dat daarvoor ook wel eens pas rond dag 25 was. 
 
Terug
Bovenaan