OVULATIETESTEN: WIE HEEFT ER ERVARING MEE?

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Nog even snel voordat ik op vakantie ga een vraagje. Ik ben gestart met het gebruiken van de ovulatietesten van Clear Blue. Ik ben begonnen op dag 10 en vandaag was dag 13. Het gekke is dat ik wel een referentielijn krijg (de testen werken dus godzijdank wel!) maar dat andere lijntje is zeer vaag aanwezig. Nu staat er in de gebruiksaanwijzing dat zolang er geen dikke vette streep verschijnt je je eisprong nog niet hebt, maar aangezien ik op dag 13 zit, zou het er wel aan moeten komen (ben ik nog duidelijk?).
Kan het ook zo zijn dat ik gewoon heel erg laat in mijn cyclus mijn eisprong heb?

Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben zeer benieuwd!

Liefs, juffie74

Hee hierbij wil ik even op jou bericht reageren.
Maak je geen zorgen, ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik heb nu ook een ronde ovulatietesten gebruikt. Begon op dag 11 en had pas op dag 16 de LH piek (dat het meest linkse lijntje veller werd dan het rechtse lijntje), dan volgt de eisprong binnen 48 uur dus op dag 17 of 18 pas de eisprong.
Ik dacht ook dat het bij iedereen toch wel rond dat 14 zou zijn, maar dat is dus niet het geval. Ik heb op een gegeven moment met de infolijn van CB gebeld, zij zeiden ook dat het nog wel kon komen en dat dat helemaal niet uitzonderlijk is.
Door die ovulatietesten kwam ik er dus achter dat wij de afgelopen maanden dus mooi op het verkeerde moment klusten(de moedjes zeg maar).
Ik hoop dat je hiermee een beetje gerust gesteld bent.
Je zult zien dat het vanzelf komt.
Succes in ieder geval.
Liefs van mij

Hoihoi,

Ik heb positieve ervaringen met de clearbue ovulatie test.
Ik ben er al een keertje zwanger door geraakt.
Maar dit eindigde helaas en een m.k.(mijn tweede)
Maar ik ben er dus achter gekomen dat mijn test pas op dag 18
positief was.En ik rekende ook op dag 14.  
 En ook wij hebben dus vaak op het verkeerde moment geklust.
En het klopt dat de ene dag het test lijntje donkerder kan zijn dan de andere dag.
Als de test positief is, is het echt duidelijk donkerder dan de referentielijn(bij mij).
Ik weet niet of je wel eens hebt gezien dat je soms cervix slijm verliest, bij mij is de test twee dagen later positief.

Dus succes, ik ben erg blij met deze testen.

Liefs Nance

Terug
Bovenaan