ovulatietesten?????? wie heeft er ervaring mee???

A

Anoniem

Guest
Wie heeft er ervaring met de ovulatie testen van sensitest.
Ik heb nu een aantal keren getest,en er was 1 keer een lichte streep te zien.
Maar nu wordt er gezegd dat allebei de strepen dezelfde kleur moeten zijn???
Dus wel geklust die avond,en hopen dat het maar weer raak is.

groetjes Mexx-Ann

hoi mexx an,
dat betekent dat die negatief is,op welke dag zit je met testen??
ik zit nu op dag 12 en testte vandaag ook negatief,vorige maand testte ik op dag 13 positief ermee en dan moet je flink klussen want dan komt je eisprong tussen de 24 en de 48 uur.

groetjes mier

hoi ik gebruik ook testen van sensitest. ik  test soms ook een licht streepje en dan de volgende dag test ik een donkere streep. dus je eisprong zit er aan te komen!!

groetjes

Nou dan snap ik er niks van,want de volgende dag deed ik weer een test ,en toen was er alleen een controle streepje???????????????
Ik ga vandaag weer testen.
Kan het niet zo zijn ,dat ik mijn eisprong dan al heb gehad.

groetjes Mexx- ann

Hoi Mier de gyn adviseerde mij om op de tiende dag te gaan testen,dus heb ik dat braaf gedaan.
Ik doe het vandaag dan maar weer.
En gaan gewoon flink door met klussen,vind mijn man helemaal geen probleem hoor.

groetjes mexx-ann

Nou snap ik er echt niks meer van.
Ik testen dinsdag een vaag streepje,en gisteren alleen een controle streep,en wat denken jullie,vandaag weer een vaag streepje,en ik test elke keer op ongeveer hetzelfde tijdstip,HELP.

groetjes mexx-ann

Hoi Mexx-Ann,
Ik heb een paar keer de digitale ovulatietest van ClearBlue gebruikt. Dan hoef je niet op de dikte van streepjes en zo te letten, maar komt er gewoon een  in  beeld op het moment dat je een piek hebt.    Is de piek voorbij of nog niet geweest, dan is het een leeg rondje. Het is een pakje met één apparaatje waarop je het afleest en 7 lege staafjes die je dan erin stopt, 7 losse testen dus. Als je al een beetje weet wanneer je zou kunnen pieken, dan heb je per maand aan 3 of 4 wel genoeg. En het is ook wel prettig dat je niet over de dikte van de streep hoeft te twijfelen. Een smiley is raak, ik voelde het altijd wel als een beloning, ha ha. Vorige maand had ik nog twee staafjes, eentje was leeg en de andere heb ik verpest door niet goed te mikken met plassen. Maar goed, we zien wel. Het kost je ongeveer 30 euro, maar ik heb er wel veel plezier van gehad tot nu toe. Maar als het langer duurt, kan het wat kostbaar zijn natuurlijk...
Succes! Monika

Beste Mexx Ann,
Wanneer (welk tijdstip) doe je de test. Bij mij werkt hij het beste als ik het in de avond doe en een paar uur niet meer gedronken heb. Ik begin meestal vanaf dag 13 te testen. Krijg vaak in begin niks, dag later heel licht streepje, dag later twee duidelijk dikke strepen. Succes, groetjes Chantal

Terug
Bovenaan