ovulatietesten....wie heeft ervaring???

A

Anoniem

Guest
Hoi ,
Ik heb gisteren een hele berg ovulatietesten gekocht via internet , van het merk Dipstick.

Wie heeft hier ervaring mee ?

Ik ben zeer onregelmatig ongesteld en weet dus ook niet goed wanneer ik moet beginnen met testen , vandaag ben ik begonnen , de 9e dag na de 1e van mijn menstruatie.

Volgens de test vandaag een negatief resultaat....

Nou vroeg ik mij ook af , wat geeft zon test aan als je al zwanger bent ?

Gr Chantal

Hoi Chantal,

Heb ik ervaring mee. Had er via internet 10 besteld incl. 3 zwangerschapstesten (was een "zwanger worden-pakket" ja ja...). Nou dat heeft misschien inderdaad wel geholpen. Ben op dag 8 begonnen, dag 9 niet getest (wel  geklust), dag 10 getest en ja hoor, bingo, heel duidelijk streepje, dus voor de zekerheid nog maar eens lekker geklust. Mijn man:"al weer??!?" Ja zei ik, is voor het goede doel, ha ha. Nou gelukt hoor, zwanger. Ze zeggen ook wel eens, moet je 20 minuten met je benen in de lucht blijven naderhand en met je bekken iets omhoog gekanteld, schijnt te helpen, kan het zaadje beter naar de cel toe, anders moeten ze omhoog zwemmen, en zo "help je ze een beetje de goede richting op". Resultaat was in combi met die test dat ik wel direkt zwanger was die maand. Toeval of zou het echt geholpen hebben?
Succes!
groetjes,
xx Roos xx

Hoi Roos, wanneer ben jij met die testen begonnen?
Hoe lang was jij al bezig dan?
Ik ben nu al vanaf augustus bezig.
Is dat te vroeg of niet?
Gr liselotte

Hai , ik gebruik ook al een tijdje ovulatietesten, om ervoor te zorgen dat we ook vrije op de dagen dat het echt nodig is, maar nu 15 maanden verder is het nog niet gelukt helaas! ik heb de ovulatie testen van Mat Care. het is heel duidelijk zichtbaar wanneer de dag is. Heb een HSG van de week, dus ga nu heel hard hopen dat dat meewerkt en een ovulatietest, dan moet het wel es een keer gaan lukken toch!
groetjes Saar

Terug
Bovenaan