Ovulatietesten worden niet echt positief

<p>Hoi allemaal,</p><p>Inmiddels zit ik op dag 20 van mijn cyclus. De eerste keer dat ik ongesteld werd na het verwijderen van mijn mirena had ik een positieve ovulatietest op dag 17, ongesteld na 28 dagen.  De maand erna heb ik niet getest, maar wel duidelijk slijm op dag 15. Uiteindelijk pas ongesteld geworden na dag 34. <br />Nu een nieuwe ronde en dus dag 20, maar de ovulatietesten worden niet echt knalpositief, maar er staat wel steeds een duidelijke streep. Wel lichter dan de controlestreep. Wat denken jullie? Zal ik hem gemist hebben of zal mijn eisprong nog moeten komen? Wel heb ik sinds een weekje steeds rugpijn en moeie benen, zeurderige buik. Verder helemaal geen vruchtbaar slijm gehad, alleen waterig. <br />Ik weet niet hoe ik een foto in kan voegen van de tests, dus helaas kan ik dat niet laten zien. </p>
 
Oh ja, ook temperatuur ik elke ochtend en daar word ik ook echt niet wijzer van. Elke ochtend rond hetzelfde tijdstip en voordat ik uit bed ga. Op dag 5 en 6 was deze heel laag en daarna werd het weer wat ik die dagen ervoor ook had zo ongeveer. Het wisselt wel wat, maar er zit een stijgende lijn in, dus als ik het zo bekijk zou ik denken dat er inderdaad geen eisprong geweest is. 
 
Hi!
Kan zijn dat je eisprong nog moet komen.
Je kan ook de digitale test van clearblue voor ovulatie proberen, die geeft een smiley als je eisprong er is.
Misschien geeft die wat meer duidelijkheid?
Voor nu zou ik blijven testen tot je zekerheid hebt.
Naja, ik wens je heel veel succes.
 
Terug
Bovenaan