ovulatietesten zoals mayby-baby: ja of nee?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen en zou dus min of meer op de helft mijn eisprong hebben, maar  tot nu toe nog geen zwangerschapsresultaat
Bij mijn 1e kindje hebben we het volgens mij in de vruchtbare periode elke dag gedaan en was het dus meteen raak, maar mijn man voelt daar nu niets voor: wil het graag spontaan laten gebeuren. Ik heb alleen geen geduld
Heeft er iemand ervaring met ovulatietesten zoals bijvoorbeeld mayby-baby van babybrabbel?
Ben benieuwd naar goede en slechte ervaringen.

Hoi,
Ik heb ovulatietesten van Clear blue en van sensitest gebruikt, ik had ook een vrij regelmatige cyclus. Ik werd erg onzeker van die testen, vooral die van Clear blue. Bij Clear Blue moet de testlijn duidelijker zijn dan de controlelijn, bij mij was dit dus niet het geval maar leter bleek ik wel zwanger te zijn  ook al had ik dus geen dikke donkere streep. Misschien zijn die nieuwe testen van Clear blue wel handig....als je je ovulatie hebt verschijnt er een  en zo niet dan krijg je alleen een rondje te zien zonder lachend gezichtje.
Maar testen met streepjes vond ik dus niet zo handig...
Liefs Rene 5w&6d

ik zeg nee tegen maybe baby!

Je mag de mijne hebben hoor!!

Ben ten eerste zwanger en ten tweede heb ik hem op een gegeven ogenblik aan de kant gegooid omdat ik nooit verandering zag!!

Als je het toch wil proberen!! Neem de mijne maar!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan