Ovulatietesten

<p>Hoi! </p><p style="text-align: center;">Graag wil ik jullie mening vragen. Ik ben sinds kort gestopt met de pil en wacht tot mn cyclus weer op gang komt voordat ik zwanger wil worden. Ik heb de pil 2.5 jaar gebruikt (mycroginon 20). Voordat ik de pil gebruikte had ik een cyclus van ong 26-29 dagen. Uit nieuwschierigheid ben ik toch begonnen met ovulatietesten vanaf CD 8 (toch te ongeduldig geweest!) Ik zit nu op CD 21 en ik kreeg gisteren een duidelijk streepje te zien (ik gebruik die van Action). Op CD 19 zag ik dat het streepje iets donkerder werd, dus begon ik 3x op een dag te testen. Op CD 20 had ik  om 8u een streepje, om 12u donkerder streepje en om 21u een heel licht streepje. Ik had vanaf CD8 al steeds lichte streepjes maar die van CD20 om 13u was wel het donkerst streepje (kleur even als C, maar minder dik) tot nu toe. Voordat ik alle testen deed heb ik weinig gedronken en 4u niet geplast. Verder heb ik op CD 17 en 18 veel slijm gehad. Leek op rauw eiwit. </p><p>Sorry voor mijn lang verhaal.. maar wat ik jullie wil vragen is of de LH piek een paar uurtjes kan duren? Omdat ik dus om 21u weer een licht streepje had.</p><p>Alvast bedankt!!!</p>
 
HoihoiIk ben vorige maand met ovulatie testen begonnen in de 2e ronde vanaf dag 14 getest en op dag 20 ook me lh piek..ook even donker alleen minder dikke streep . Ik heb de dag voor de lh piek geklust en vorige week een positieve test in handen.Het is echt afwachten.Heel veel succes en duim voor je dat jij ook een positieve test in handen heb. Liefs
 
@mizzroswithaBedankt voor je reactie! En gefeliciteerd met je zwangerschap!!Ik moet nog even afwachten?
 
Terug
Bovenaan