Ovulatietesten

Goeiemorgen allemaal,

Ik heb een tijdje niks geschreven omdat ik even wat rust wilde.
Ik ben nu deze maand begonnen met ovulatietesten.
aangezien ik een cyclus heb van 28 dagen moest ik afgelopen vrijdag beginnen en volgens de bijsluiter zou ik dan vandaag en gisteren mijn piek moeten hebben.Maar ik heb niks ik heb al vanaf vrijdag een heel licht streepje maar niet donker zoals hij moet zijn volgens de bijsluiter.
Zal ik geen eisprong hebben of hem gemist hebben?wie herkent dit?ik wordt hier erg wanhopig van moet ik zeggen...
Kan iemand mij van deze onzekerheid afhelpen?
Ik heb trouwens wel bij babybrabbel testen besteld die je al 5 dagen voor je NOD kan doen,misschien een idee voor iedereen?kost maar 7.25 voor drie testen!!

Groetjes van Astrid
 
Het kan zijn dat je maar bij 1 eierstok een eisprong hebt waardoor je nu niks ziet. Wacht je volgende cyclus af zou ik zeggen en zie je dan nog niks, dan zou ik of bij de huis langs gaan of een nieuwe test bestellen.

Succes meid!
 
Hai,

Bedankt voor je reactie!!
Ik heb al een dochter van 3 jaar dus ik zou toch wel gewoon een eisprong moeten hebben zou je denken toch?
Ik snap alleen niet dat hij er nog niet is ik heb een cyclus van elke maand 28 dagen dus die loopt prima.ik heb alleen wel al een paar dagen last van mijn buik en rug.

groetjes Ellen
 
Ikzelf heb de Persona computer gekocht. In principe bedoelt als voorbehoedsmiddel maar dus ook te gebruiken als je zwanger wilt worden.

Het is een computer, wat per dag aangeeft wat zg. veilige vrij-dagen zijn (of in ons geval, dagen dat je toch niet zwanger kan worden). Regelmatig plassen over staafjes, waarin de computer een hormoon meet, dat betekend (als het stijgt) dat je ei-sprong eraan zit te komen.

Het is best duur, maar wel handig en uiteraard vrij nauwkeurig.

Ik heb het deze maand voor het eerst gebruikt, dus kan je niet vertellen of je er baad bij hebt, maar mijn gevoel is goed.

Succes
 
Ik heb deze maand ook een ovukatietest gedaa van CB en ik had ook iets later dan anders mijn stijging ofwel ovulatie...ik zou dus nog even doortesten als je nog staafjes hebt. Ik wacht nu op mijn NOD maar heb niet het gevoel zwanger te zijn. Je voelt zoveel...ik weet het ook niet meer. Ik ben ook erg druk in mijn leven momenteel..ga 11 juni trouwen,ben met een HBO studie bezig en heb druk werk(ben verpleegkundige) Verder zit ik nog in een rauwproces..mijn moeder is vorig jaar 29 juli overleden en ik mis haar enorm...
Dus ik heb soms het gevoel dat mij lichaan er nog niet klaar voor is...(en mijn geest)
Jullie allemaal succes!
Liefs Esther
 
Hai allemaal,

bedankt voor jullie reacties!!
Ik ben erg benieuwd hoe duur zo'n persona computer is en zou je me willen laten weten wat jou bevindingen zijn na deze maand anoniem?

En esther ik heb nog twee testen dus ik kan nog kijken of hij er morgen of donderdag is, het is wel spannend die testen vind ik!
jij hebt het idd druk met allerlei uiteenlopende dingen.spanned dat je gaat trouwen en gefeliciteerd en ik vind het heel erg voor je dat je moeder overleden is en kan goed begrijpen dat je haar vreselijk mist.
ik ga duimen voor je dat het raak is!!

Groetjes van Ellen

Laat je het even weten anoniem?
 
Hoi Ellen, ik heb 7 maanden ovulatietesten gebruikt in combinatie met temperaturen. Ik ben ze overigens pas gaan gebruiken toen ik door mijn temperatuurlijstjes wist wanneer ik mijn eisprong kon verwachten. Ik heb in die 7 maanden ook een keer geen eisprong gehad (of hem niet kunnen ontdekken met de testen). Mijn temperatuur ging overigens wel omhoog op de dag dat dat anders ook gebeurde. Ik denk inderdaad dat je ofwel af en toe een eisprong overslaat, of dat je LHpiek korter dan 24 uur duurt, waardoor je hem dus niet registreert met een test. Ik hoop dat je wat hebt aan mijn ervaringen.
Liefs, el.
 
Terug
Bovenaan