Ovulatietesten

Hoi allemaal,

Ik wil deze maand beginnen met ovulatietesten. Is er misschien iemand bekend met goede testen die via internet te koop zijn en hoe lang is de levertijd?

Bedankt!
 
Hoi Anoniem,

Als ik je een tip mag geven... Koop niet de ovulatietesten van Romed, die zijn echt waardeloos. De zwangerschapstesten van Romed schijnen wel goed te zijn maar de ovulatietesten heb ik allemaal weg kunnen gooien omdat ze het niet deden. Die van CB zijn (veel) duurder maar ook echt 100 x beter. Je kunt ook de Maybe Baby bestellen. Die is ook echt betrouwbaar. Deze kost 30 euro maar kun je onbeperkt gebruiken.

Sterkte ermee. Als je de testen besteld op babybrabbel.nl dan moet je vooraf betalen en als ze het geld binnen hebben dan krijg je het meteen toegestuurd.

Groetjes F.
 
Hoi Noortje,

De maybe baby werkt als volgt:

Het is een klein microscoopje. 's Morgens voordat je iets hebt gegeten of gedronken (kan ook wel gedurende de dag maar 4 uur niets eten en drinken gedurende de dag red ik meestal niet) doe je een klein beetje spuug op het glaasje. Vervolgens kijk je via de dop (zit een microscoopje in) naar de structuur van je speeksel (ik weet dat het vies klinkt maar je kunt het er gewoon afwassen na die tijd) en als er een varen structuur ontstaat dan zie je een varen structuur (veel vrouwen noemen het daarom ook een varentest). Ik heb er al heeeel veel succesverhalen over gehoord en heb 'm daarom nu zelf besteld. Ik heb vandaag voor het eerst varens gezien en ook mijn CB test (ik had er nog een paar liggen) gaf aan dat ik mijn eisprong heb dus ze werken echt.

Succes!
 
Terug
Bovenaan