ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Hier even een vraag van iemand die sinds kort gestopt is met de pil, in de hoop een tweede kindje te krijgen. Bij de eerste was ik snel zwanger en had ik ook niet gehoord van ovulatietesten. Nu hoor en lees je er veel over. Wie kan mij precies zeggen hoe deze werken, net als een zwangerschapstest? En zijn ze ook voor éénmalig gebruik en dan voor dezelfde prijs als een zwangerschapstest?
Mocht je lang bezig zijn, dan kan ik heel goed snappen dat je naar die testen grijpt, maar als je net begint, is het toch best een dure bezigheid als je meerdere testen moet gebruiken, als je bijvoorbeeld een late eisprong hebt?
Wie oh wie heeft ervaring en kan mijn vragen beantwoorden?
Alvast bedankt!
liefs....

Hoi,

je test altijd een paar dagen achter elkaar en vanaf de 11e dag van je cyclus. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, wie weet de volgende ronde. Je hebt ze in dure en goedkope uitgaves en zelfs huismerk drogist, geloof ik. Je moet maar eens kijken op www.zwangerschapstest.nu

succes, Mirza

Ik heb zelf de ovulatietesten van Clear Blue gebruikt.
Dit zijn 7 teststaafjes voor elke dag 1.
Deze moet je in je urine houden en deze geeft dan aan of je LH verhoogd is.
24 tot 36 hierna vindt je eisprong plaats.
Het is alleen een erg duur grapje.
De ovulatietesten waren volgens mij rond de 30 euro.

Hallo,

Ik heb de testen van today gebruikt. Op de bijsluiter staat vanaf wanneer je moet beginnen testen, afhankelijk van de lengte van je cyclus. Ik had eerder die van Romed (te bestellen op baby brabbel) gebruikt, maar die gaven bij mij niets aan, terwijl je via temperaturen toch duidelijk zag dat ik mijn eisprong had gehad. Die heb ik dus uit de deur gekieperd en nu gebruik ik die andere dus reeds 1 ronde en je zag duidelijk wanneer je LH verhoogd was...
Today kost in België voor 7 stuks, 28,- euro.

Succes!
Erika

hallo

ik heb de ovulatietesten van clearblue gebruikt en ik kwam erachter dat ik een late eisprong had.
Dus als ik het had geweten had ik er eerder aan begonnen want ik ben al een jaar bezig.
En nu ben ik dus zwanger dus ik vind het geld zeker waard.
groetjes

Bedankt voor jullie antwoorden, wie weet als het lang duurt voordat ik zwanger wordt ga ik ze ook eens halen. Ben nu nog maar in ronde twee, vandaag mijn nod, nog niets aan de hand, dus even een spannende dag(en).
Boven mijn vraag had ik nog 'anoniem staan', ondertussen heb ik de naam Mosy verzonnen mezelf.
Vind dit overigens een leuke site om informatie te vragen, zoeken en anderen te helpen aan een antwoord.

Groetjes Mosy

Hoi Mosy,

Hoe staat het ermee, ben benieuwd of je ongi bent geworden.

Terug
Bovenaan