ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Even weer een berichtje van mij..

Ben afgelopen dinsdag met ovulatietesten van Clear Blue begonnen. Er is nog steeds geen verandering in de staafjes gekomen. Best apart aangezien ik altijd dacht dat vandaag mijn vruchtbaarste dag zou zijn qua berekeningen. We wachten het nog maar evne af, maar hoop wel dat er een verandering in komt zodat ik kan zien wanneer mijn 2 vruchtbaarste dagen zijn.

Voor Chantal: Balen voor je dat de rode duivels weer zijn op komen dagen. Heel veel sterkte meid! 15 oktober is inderdaad mijn nod weer. Afwachten maar weer...

Liefs Ilona

Hoi Ilona,

Ik was erg benieuwd hoe het met je ging en nu lees ik je berichtje. Het zou toch ook niet zo zijn dat jij ook een late ei hebt net als ik?

Ik hoop dat hij morgen positief is. Dan is het tweede streepje net zo duidelijk als het test streepje dat betekend dat je je ei binnen drie dagen kunt verwachten dat zou super zijn en wie weet is loopt het de 15de met HEEL goed nieuws af!

Succes meid!

Liefs Bibi (10wk)

Ik dacht ook dat mijn ei vrij laat was (cyclus van 32-34 dagen), maar de bevruchting was in de tweede week
zeg maar de eerste week na mijn ongi.En ik heb meer mensen gehoord die echt al heel vroeg een eisprong hebben na de ongi week.

Terug
Bovenaan