Ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal, ik ben deze maand weer gestart met ovulatie testen vanaf afgelopen zondag. Vandaag 18:00 weer getest en nu het idee dat hij donkerder word. Ik ga morgen natuurlijk weer testen. Heb ook die van cb besteld voor de zekerheid.. Wat denken jullie. Loopt hij op? De onderste is vandaag </p>

[quote quote=10185003]Huh? Als links de LH piek is lijken ze allemaal hetzelfe?[/quote]
Nee  links zijn de teststrepen :).. Had ze omgedraaid (door mijn rechtshandige brein denk ik vond ik dat makkelijker in overzicht) 

Ja dan loopt hij op. Verwacht je rond deze tijd de eisprong?

[quote quote=10185006]Ja dan loopt hij op. Verwacht je rond deze tijd de eisprong?[/quote]
Mijn laatste cyclus was maar 26 dagen dus daar vanuitgaande zou hij vandaag moeten zijn maar dat klopte dus niet.. Heb sinds januari mijn mirena eruit dus ik ben nog zoekende vandaar de ovulatietesten voor wat meer inzicht! 

[quote quote=10185007] Mijn laatste cyclus was maar 26 dagen dus daar vanuitgaande zou hij vandaag moeten zijn maar dat klopte dus niet.. Heb sinds januari mijn mirena eruit dus ik ben nog zoekende vandaar de ovulatietesten voor wat meer inzicht![/quote]
hey
ik ben ook iemand die altijd een streepje te zien krijgt ongeacht waar ik me ergens bevind in mijn cyclus. De lh piek daarentegen is bij mij echt een knaltest, bij jou gaat dit denk ik ook het geval zijn. 
veel succes alvast!

Terug
Bovenaan