ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Wie heeft er ervaring met ovulatietesten?
Volgens mijn berekening zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben, maar ik krijg maar een heel licht roze streepje op de test. De afgelopen dagen stond er helemaal geen streepje... Volgens de beschrijving betekent het dat ik pas een eisprong heb als het streepje net zo donker is als het controlestreepje.
Ik blijf nog wel doorgaan met de ovutesten, misschien wordt het streepje nog donkerder de komende dagen. En we blijven natuurlijk ook gewoon doorklussen de komende dagen!
Maar het is wel een gedoe met die testen...
Liefs Waterman

Hoi Waterman,

Dat had ik dus ook! Bij mij was er geen duidelijke piek te zien. Ik zou in de gaten houden of de streep donkerder wordt. En inderdaad gewoon doorklussen.

Sterkte! Hopen dat het raak is!
Groetjes,
Daphne

Hallo Waterman,

Ik gebruik blijkbaar een ander merk want ik moet een blauw streepje krijgen. De eerste dagen was het zoeken met een vergrootglas maar vandaag echt heeeeeeel blauw. Ik ken jou testen niet dus weet niet of ie roder/rozer moet worden. Gewoon lekker doorklussen. En testen misschien wordt ie nog roder

Liefs Joanna

Hopelijk geraak je er wijs uit...
Bij mij hebben ze geod gewerkt, maar er stondduidelijk in de bijsluiter te testen met namiddagurine... heb je je wat dat betreft aan de info van jouw bijsluiter gehouden?
Misschien morgen toch ook maar eens testen.. als het voor de berekeningen vandaag is kan het misschien ook pas morgen zijn in deze cyclus hee
In ieder geval klussen geblazen!
Veel succes ermee!
Groeten, Lea

Hoi waterman

Bij mij is er ook eerst niks zichtbaar maar hoe dicher ik bij mijn ei sprong kwam hoe donkerder het steepje werdt.
In iedergeval wel starten met klussen.
veel succes,
hopelijk is het raak.

groetjes agnes

Hoi Waterman,

Uit onderzoeken is gebleken dat ook bij zeer regelmatige vrouwen de ovulatie per keer wat dagen kan verschillen. Gewoon door testen en klussen!

Veel plezier,
liefs Nanda

Ja, ik herken je verhaal. Ik had vorige maand ook geen overtuigende dikke streep. Maar toch schijn je wel op enig moment je ei te hebben dan. Ik ga er van het weekend weer mee aan de slag. Succes&groetjes, Joosje

Terug
Bovenaan