ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Wie oh wie kan ik blij maken met twee dozen ovulatietesten van het merk Clearblue?
Bij babybrabbel kosten ze € 26,50 per stuk en ik bied de twee dozen gezamenlijk aan voor € 35, exclusief verzendkosten. De houdbaarheidsdatum is augustus 2007. Ikzelf heb ze net een maandje in huis liggen, maar ben na bijna 2 jaar zwanger geraakt en heb ze dus gelukkig niet meer nodig.

Wanneer je interesse hebt kun je me e-mailen. Mijn mailadres is linda.troost@tiscali.nl.

Ik hoor het wel!
groetjes,
Linda
(6wk, 1dg)

gefeliciteerd hoor en een toppie zwangerschap gewenst!!! jij zit dan net als ik in het maart forum denk ik??

succes  en liefs sweety (6w4d zw)

Ha Sweety,

Ik doe nog mee op het maart forum, maar ben eigenlijk 1 april uitgerekend.
Heb vandaag de 1ste echo gehad. Was echt geweldig!
Je zag een heel klein dingetje zitten en daarin een knipperend hartje,
was echt zo mooi!
Heb jij al een echo gehad?

haaaaii

jaaaaaa, bij net 6 weken, maar ze konden alleen vruchtzakje zien en verder nog geen hartje ofzo, maar ja kan natuurlijk te vroeg zijn he! over 2,5 weken krijg ik weer een echo! ben benieuwd!!ik ben 29 maart uitgerekend. fijn voor je dat jij nu al het hartje kon zien!! ik heb hiervoor een Mk gehad bij 5 weken dus ben erg onzeker maar ja afwachten maar....

liefs sweety

Hoi Linda,

Ik probeerde je te mailen maar er is iets met het mailadres volgens de computer. Kan dat kloppen?

Ik wil in elk geval die testen graag van je overnemen.

Groetjes,

M3

Sorry, 't Is al gelukt, ik had een puntje te veel getypt.

Terug
Bovenaan