ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Omdat ik na 3 rondes in ronde 4 eventueel met ovulatietestenwilde beginnen wil ik me nu alvast wat orienteren daarover.
Op babybrabbel.nl kun je voor 3,95 euro  5 testjes kopen.
Mag ik aannemen dat je die dan 5 dagen achter mekaar elke dag gebruikt. Zeg maar in die periode dat je je ov verwacht?

Zijn er hier mensen die met ov-testen werken en er iets willen vertellen over hun ervaringen ermee?

Groetjes Julia

Wij zitten in ronde 7 en ik was ook na aan het denken over de testen. Ben vorige week bij de drogist geweest maar er stonden zoveel mensen aan de balie dat ik het maar heb gelaten. Ik wil ze ook voor de volgende ronde gaan bestellen.

ben benieuwd wie ons wijs kan maken!hihihi

groetjes
talke

Lieve  allemaal...   Er zijn hier toch wel mensen die hun ervaring willen delen hierover?
Talke en ik zijn erg nieuwsgierig hoor!....

Liefs Julia

Hey dames,
Zie ook het kopje senitest, dat is de test die ik gebruik. Helaas tot nu toe nog niet positief getest ik zit nu op dag 17 van cyclus ronde 1, dus ik denk niet dat het deze maand gaat lukken...
Maar opzich wel te vreden, ze zijn erg gebruiksvriendelijk en niet duur.

Hoi Miss Rubyred,

Waarom denk je dat het deze maand niet meer zou lukken? Je hoort wel vaker dat de ovulatie net zo onregelmatig is als sommige cyclussen. Laatst zei ook iemand hier dat ze pas de ovulatie op dag 18 had ipv bijv op dag 14 zoals zou moeten volgens het boekje.

Daarom gebruik je die testen toch? Juist omdat je nou wel eens wilt weten wanneer je echt je ov hebt?

Wij zijn namelijk best een  beetje klusmoe na onze klusweek, daarom klussen we dan even niet. Maar als ik straks misschien weet dat mijn  ovulatie bijvoorbeeld juist in die week erna is. Tja dan zou dat een hoop opklaren..

Gewoon doorgaan zou ik zeggen.. en laat je ons weten of je ov nog komt?

Liefs Julia

Ik ga het proberen! Waarom ook niet?
Even gezocht naar het merk sensitest waar miss rubyred het over had.

Sensitest verkoopt 9 ovulatietesten in combinatie met 3 zwangerschapstesten voor 12,99 euro en rekent daarboven 2.50 verzendkosten.

De site Matcare.com geeft je voor 12.99 euro 2 zwangerschapstesten en 10 ovulatietesten. Dat lijkt me nuttiger want het lijkt met dat je toch wel minstens 5 nodig hebt per maand. Verzendkosten 2.50

Via babybrabbel.nl kun je ook  nog Romed ovulatie testen kopen. Daar is het 3.45 per 5 stuks. Je betaald dan 2.00 verzendkosten. Ook al zou je er 3 pakjes van nemen.
Je hebt dan  voor 12.35 euro 15 dipstick ovulatie testjes.

Ik ga voor de testen van babybrabbel.nl. Maar ik koop maar 2 setjes om te beginnen.

Jullie horen nog wel hoe het bevalt. Voorlopig ben ik nog even hartstikke ongesteld, maar goed ik wil ze in huis hebben voor ik moet beginnen.

Liefs Julia

Beste meiden !
Wat ik gehoord heb zijn de testen van Romed erg onbetrouwbaar.
Er is uitgewezen dat een man daar zelfs een positieve test van krijgt....?????
Er zijn meiden op het forum geweest die ook een positieve test kregen terwijl ze helemaal niet zwanger waren.
Dus....niet kopen, je weet nooit of de test wel klopt.
Ik heb zelf de testen besteld van sensitest. Tot nu toe heb ik hier alleen maar goede berichten over gehoord.
Succes, hopen dat er een zwangerschap uit voorkomt he?
Liefs van Miena.

Hmm, nou misschien heb je gelijk.. maar ik heb ze al besteld.
Bovendien heb ik geen zwangerschapstesten gekocht maar alleen de ovulatie testen.
We zullen zien of ze het doen...

Zwangerschapstesten koop ik niet.. dan wordt je maar verleidt te test voor het zover is. Lijkt me zonde. Ik ga pas testen als ik minstens op dag 35 zit. En als ik dan nog geen duiveltjes zie ga ik wel even naar het kruidvat.

Liefs Julia

Terug
Bovenaan