Ovulatietesten.

<p>Eind september een missed abortion en geopereerd. Ik heb meteen 4 weken erna mijn menstruatie gehad en daarna een cyclus van 29 a 30 dagen. Nu ben im vorige maand begonnen met ovulatietsten. Duidelijke vette dikke streep op dag 15.. Alleen ben ik deze maand die dikke vette streep nog steeds niet tegen gekomen. Ik zit nu op dag 18.. en ben al begonnen op dag 7 meteen 1 dag na mijn mentruatie en toen was die het donkerst tot nu toe.. hij wordt weer donker en die dag erna weer bijna niks, die dag erna weer wat michter. Het gaat heen en weer.. weet iemand hoe dit kan? Moet ik nog langer testen? </p>
 
Ik denk dat je eisprong nog moet komen. De streep moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Waarschijnlijk is je cyclus nog van slag en is hij nu langer. Hier ook wisselende lengtes gehad. Had soms op dag 25 pas een positieve ovulatietest. Dus zou gewoon nog even doorgaan met testen. 
 
En nu weet ik dat ochtend urine niet mag.. kan ik ook elke avond om 20:00 doen? Want ik werk elke dag tot 6. Dus 2 keer testen op 1 dag gaat ook niet lukken. 
En hoe kan het dat de test op dag 7 echt het aller donkerst was! Helaas lukt een foto niet..
 
Ik testen elke dag na mijn werk om 19.00 dat werkte prima..  had niet super regelmatige cyclus. Ik had 1x op dag 45 pas positieve test. Dus het kan nog komen hoor. De allerlaatste keer had ik alleen niet een super goede piek gevonden.. Ik dacht hij moet nog komen en liep toen na 8 dagen weer beetke op . Bleek toen zwanger. 
Dus ik zou gewoon doortesten en 1x per dag moet voldoende zijn. Als je vorige keer ook je piek hebt gevonden.. om de 2 of 3 dagen seks hebben voor de zekerheid. 
En als je test na een week weer licht oploopt kun je altijd voor zekerheid zwangerschapstest doen  
 
Jullie hadden gelijk! Vanochtend hele donkere streep en nu net dikke knal streep! Nu hebben we vannochtend "geklust" maar meteen opgestaan en onder de douche gegaan. Daarna die test gedaan. Voor de zekerheid vanavond nog een keer of? 
 
Terug
Bovenaan