ovulatietesten?????????????????

A

Anoniem

Guest
hoi hi

ik had een vraag over ovulatietesten. hoe gaat dat in zijn werk wie heeft er ervaring mee. Test je dan iedere dag of in de vruchtbaarste week?? en als de ovutest positief is wat houd dit dan in? is je ei dan al geweest? komt hij eraan? of is hij op dat moment gesprongen? het eitje leeft natuurlijk iets van 24 uur dus hoe weet je dan precies dat het tijd is om te klussen???

liefs linda

He Linda!

Ik ben vorige maand begonnen met de ovutesten! Bevalt erg goed hoor! Ik weet nu wanneer mn ei ongeveer komt!
Even de bijsluiter lezen want sommige testen werken anders. Ik mag 4uur niet plassen en niet te veel drinken. Daarna gewoon eroverheen plassen  of in een kopje doen en ong 05 tot 10 minuten plat leggen.

Als je een lichtere streep dan de controlestreep hebt of geen streep, dan is/komt er nog niks. Je kan gewoon klussen.

Heb je een even donkere streep of donkerder, dan komt je eisprong binnen 20-48uur!
Dus dan kan je gaan klussen! Bij mij is de streep maar 1 dag maar kan ook zijn dat het 2 dagen is.

Bij de bijsluiter zit een briefje met de cyclusdagen. Kijk achter jouw gemiddelde cyclus en daar staat wanneer je kan beginnen met de testen. Erug makkelijk!

Ik heb ze via internet besteld van Mat Care Midstream. Zijn goedkoper dan in de winkel. Maar ik vind ze erg goed en ze geven je een beetje inzicht in je cyclus!
Ik zat er nl 2 dagen naast!

Heel veel succes! en laat even weten of het wat is!
xie maantje

haiii

bedankt voor je reactie! Hoveel testen voor welke prijs heb je ontvangen??? en hoe lang zijn jullie al bezig? als we besluiten de testen te gaan gebruiken laat ik het weten.

liefs linda

He hoi!

Ik heb 5 testen voor 14.70 euro ongeveer en dan iets van 16.80 met verzendkosten.Ze gaan zo door de brievenbus! haha
Ik heb er ook maar 5 nodig gehad allebei de maanden. Je kan ook meer bestellen.
We zitten nu in ronde 9 en hebben net de klusweek achter de rug! dus nu op de wachtbank! NOD 01 april!
xie maantje

Terug
Bovenaan